At skrive på siden

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der oplever det, men når je sidder og skriver på tastatuert er det ikke alle bogstaer der kommer med. Jeg troede at det var mit astatur og gik ud og købteet nyt, men fejlen er der stadig.

35 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Sidder faktisk og hamre på tastaturet for at få det til at skrive, og det kan da ikke være meningen. Eller er tastaturer blevet så elendige, jeg har haft et hvor jeg knap skulle berører tasterne.

Blot på den smule tekst her har jeg måttet korigere 5 gange

Det kunne jo godt lyde som om dit tastatur er på vej til de evige tastatur marker, selvom det er nyt. 

Prøv at vende bunden i vejret på det og dunk det blidt... det er imponerende hvad der falder ned i mellem tasterne 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Har du kun problemer her på siden, eller også i andre programmer end din browser?

Det er det samme hos mig, Ud over det, sker det uden varsel, at curser flyver op et andet sted i teksten, Og så får det hele jo en anden betydning. For hvor curser er der begynder den fortsatte tekst så. Jlillefinger berørte caps lock tasten.eg ville lige prøve, og det er vist fordi min

(den fremhæve del burde stå efter "min". Men startede pludselig et andet sted.) Og denne gang var der ikke nogen der rørte ved caps lock.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af PinkHenrik på 15-11-2014 16:28

Det kunne jo godt lyde som om dit tastatur er på vej til de evige tastatur marker, selvom det er nyt. 

Prøv at vende bunden i vejret på det og dunk det blidt... det er imponerende hvad der falder ned i mellem tasterne 

Det ville jeg godt nok blive grov ked af, for jeg købte det i går, og ja det er kun her på LDS jeg oplever det. Desuden oplever jeg at min stavekontrol kun virker i den rude der dukker op når jeg skriver private beskedder.

 

 

 

 

 

Næ du er ikke den eneste der oplever det.. 

Ved ikke hvad der går galt men på flere forskellige computere jeg skriver på så sker det af og til, at den springer et par bogstaver over..

Og ja kun her på siden det sker.. Mystisk? 


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jeg var på Facebook i eftermiddags og der oplevede jeg også problemer med æøå @ og nogle af tegnene, men da jeg lukkede det ned og åbnede igen, så virkede det fint igen.  

Men det lyder da ikke godt hvis det bliver ved  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Forstår ikke helt helt, hvis det skulle hænge sammen med LDS.

Oplever I det både i editoren under "tilføj svar" OG i quicksvar-boksen under et indlæg?

Mvh. AllanE
Der er yderligere 25 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis