autosol på tøjet

min søn har fået AUTOSOL rustfjerner på sin nye jakke  kan det fjernes ?????

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af tomn146 på 05-11-2014 15:29

min søn har fået AUTOSOL rustfjerner på sin nye jakke  kan det fjernes ?????

Det formoder jeg ikke skulle være noget problem, da det forsvinder automatisk i vask på mit arbejdstøj. Men er du i tvivl, smører du stedet ind i almindelig opvaskesæbe og lader det ligge et par timer inden vask. Tricket er også jækle godt til og fjerne olie. Husk bare det skal gøres i første vask efter tilsviningen for man opnår max effekt. 

I bund og grund er autosol vist bare fint skurepulver "opløst" i en eller anden olieholdig væske.

Pøj pøj med pletfjerneriet. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af tomn146 på 05-11-2014 17:20
tak for det leif nu er han mere rolig ! håber at han nu har lært at man ikke skal pudse knallert iført sit pæneste tøj !!!!

Oh takker.  

Øh ja, men med den smule kendskab jeg har til unge hankønsvæsner, i lømmelalderen, er det vist desværre nok ønsketænkning.  

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis