Like LDS på Facebook!

LDS er på Facebook med en dedikeret Facebook-side.

Hvorfor? For at gøre det nemt for alle at følge med i nyheder fra LDS og få tips og tricks. Det kan f.eks. være nye artikler, nye gode gallerier mv.

Målet er ikke at flytte aktivitet fra LDS over på Facebook, men at gøre LDS mere synlig og sprede budskabet om, at "ALLE kan lave det selv"

Så støt gerne op her i starten ved at klikke ind og "Like" Facebook-siden:  http://www.facebook.com/lavdetselv

Til alle de mange hundrede der tidligere har trykket på "Like" her på LDS tidligere: Desværre er ALLE Likes røget, da vi åbenbart har brugt en gammel metode hos Facebook, som ikke har kunne overføres til den nye Facebook-side.

TAKKER!


Mvh. AllanE
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad pokker, Allan, kan du heller ikke lave virksomme links???

Med venlig hilsen
ktm

 

Tjah det kan jeg ikke se det smarte i, da jeg betragter den webside som en ren børnehave

Hehe, ja det ved jeg, at du synes. Men der er et par millioner andre i DK, der ikke er enige

Men uanset hvad, så er det i LDS' interesse at være synlig og dermed (forhåbentligt) øge aktiviteten i forummet og på LDS generelt. Samtidig er det en god "service" for især de brugere der ikke besøger LDS hver dag, at få opdateringer via Facebook om nye spændende ting, f.eks. nye artikler.

Siden jeg startede FB-siden for 24 timer siden, har omkring 6.000 mennesker set LDS på Facebook og nogle hundrede har klikket videre ind på LDS. Så det er rimelig effektivt!

PS: Det hjælper meget, når I kære LDS'ere "liker" siden og dermed spreder budskabet. Jeg tilføjer en "Like" knap her på LDS lige om lidt.

Mvh. AllanE

Sådan er vi så forskellige. Af princip boycotter jeg de firmaer, der finder det er OK at spamme mit feed på FB med reklamer for deres virksomhed, og det er jo en af konsekvenserne, når man "liker" en side, at den dukker op som reklame i ens venners feed.

Annonce
Skrevet af Lars ON på 05-11-2014 11:19

Sådan er vi så forskellige. Af princip boycotter jeg de firmaer, der finder det er OK at spamme mit feed på FB med reklamer for deres virksomhed, og det er jo en af konsekvenserne, når man "liker" en side, at den dukker op som reklame i ens venners feed.

Tommel op Lars. Det er faktisk noget forbandet svineri og drysse ligegyldige reklamer ud over folk.   Men endnu mere underligt syntes jeg det er at firmaerne ikke selv fatter det. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
FaceBook er en pengemaskine,, og det lægger de i grunden ikke skjul på.
De tjener deres penge ved at anbringe målrettede annoncer til brugerne. For bedst muligt at kunne målrette annoncerne skal de bruge nogle oplysninger om brugerene, og dem får de ved at stille et socialt forum til rådighed, hvor man skriver snart sagt alt om sig selv. Derfra er det bare at plukke løs.
Google gør det samme ved at scanne ens Gmail-konto og registrere hvad man søger på og besøger af sider.
Vi kan lide det eller ikke, men det er sådan det fungerer. Og så må vi bare agere efter det.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Og så er jeg også "like'er"

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ja naturligvis er fjæsbog en pengemaskine Chr. Man kan bare diskutere om de tjener deres penge på ærlig eller uærlig vis. Nå, lad nu det ligge.

Men gad vide hvor mange af hovederne på skærmdumpet her, der har interesse i LDS.

Personligt kender jeg faktisk en af personerne, og forespurgt kender vedkommende overhovedet intet til LDS. Vedkommende er efter eget udsagn udstyret med 10 tommelfingre, der står kø for og falde over hinanden når det gælder hjemmearbejde.  

Vedkommende har i øvrigt heller ingen ide om, hvordan vedkommende er havnet i det selskab.   Vådeskud med musen på like ???   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis