Tømrer i hovedstadsområdet

Søger en dygtig og billig tømrer, som kører i Hovedstadsområdet. Skal have erfaring med tagpap.

Er der nogen her som kan anbefale en ..... ?

Svar i pm...


Venligst

Matt

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er da urimelige krav du stiller, du vil have en dygtig Tømre men han skal arbejde næsten gratis. Og at han så også skal kunne klare et tagtækker job ved siden af er da at stille tingene på spidsen, det næste bliver vel at han også skal tage opvasken og støvsuge hytten

Næh Christian, det jeg egentlig vil med svaret, er at prøve at få spørgeren til at forstå at pris og kvalitet hænger sammen. Jeg tror ikke at markedet er til urimeligt dyre tømre virksomhedder, heller ikke den lille selvstændige tømre, han skal jo tilpasse sine tilbud til større virksomhedder, da de ellers bare tager hans arbejde.

Men er Lav Det selv det rette sted at søge, er så et andet spørgsmål. for er det netop ikke derfor vi har det til rådighed, at lave det selv. Jeg vil foreslå spørgeren at han selv henvender sig til diverse tømre og spørger på et tilbud der passer i hans kram.  Hvem der er dygtig og billig er der så delte meninger om her på LDS. at spørgsmålet jo næsten er umuligt at besvare.

Jeg ved ikke hvor Håndværkeren har det fra, at man ikke kan søge efter prof. hjælp på siden. Der er vist en del, der har haft glæde af, at få anbefalet firmaer, produkter mv. på siden, så det kan da være et godt sted at søge hjælp.

Men vi ville nok foretrække, at det skete ovre i "over hækken", da Lav-Hus jo er en "faggruppe".


Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis