Brunt vand i vandrør.

Hejsa allesammen.

 

I går da jeg skulle i bad, kom der pludselig brunt vand ud af rørene. Jeg ved godt det er rust, okker eller lign, så brugte en del af morgenen på at slå på at lade vandet løbe, men der kommer stadig brunt vand ud. Mit næste træk vil være at skille batteriet ad, rense det og se om det hjælper. Er der ellers andet man kan gøre? Evt. slå på vandrørene?

 

Det skal lige siges at det kun er på 1 sal at vi har problemet, således ikke i stuen. Så det må være et sted i rørene fra stuen og til 1 sal at vi har problemet. Håber i kan hjælpe..

 

Mvh Thomas

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hmm, det lyder underligt. Normalt vil man ikke slå på rørene eller andre heksekunster der alligevel ikke hjælper. Det brune burde forsvinde når du åbner for vandhanen og lader vandet løbe lidt. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
det er ret normalt at der kommer brunt vand ud, et stykke tid efter at vandværket ar haft lukket for vandet. Men det vil selvfølgelig gælde både i stueplan og på 1. sal. Så det er nok ikke tilfældet.
Medmindre du kun tjekkede det kolde nedenunder, medens det var varmt vand ovenpå. Hvis du har varmtvandsbeholder, kan der nemlig godt lagre sig noget snask i bunden. Det kan godt gå løs, så får du brunt vand et stykke tid. Men så vil det varme vand også være brunt nedenunder. det kan kun blive bedre ved at lade det løbe. Ellers har jeg ikke nogen løsning.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis