Knækket Macbook lader kabel - Reparer det selv!

Hil til gør det selv folket 

Jeg fik en åbenbaring da jeg så Go Morgen Danmark forleden. Det blev gør det selv produktet Sugru præsenteret sammen med et andet et, jeg ikke selv har testet.

Nå, til sagens kerne. Her i familien ejer vi 2 Macbook Air, hvor vi på begge Mac's har oplevet at lader kablet knækkede for os. Med det sidste forsøgte jeg mig med dette smarte gør det selv gummi produkt og indtil nu, 7 dage efter virker det da stadigvæk Den første lader slog en knist og brændte sammen grundet de fritlagte ståltråde indeni.

Skal siges, at jeg er meget gør det selv mand og det overrasker mig, at jeg først nu falder over denne fantastiske side. Måske fordi den netop hedder "lav det selv" hehe...

Smut ind og kig på deres blog artikel, der har de vist 2 billeder, så kan man måske bedre forstå hvad jeg mener, såfremt man ikke lige selv har en uduelig lader som Apple leverer.

Af den ene eller anden grund, bliver mit link ikke rigtig vist synligt som et link. Så i får den lige i rå format her: http://www.fiberfix.dk/blogs/nyheder

 

De bedste gør det selv hilsner 

Rune

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg så produktet i det amerikanske program Shark Tank, hvor de "vandt" investorkapital. Det er åbenbart gået dem godt. Produktet så spændende ud.

Rune, hvilken forbindelse har du til firmaet som du linker til? Måske kunne det være relevant at de/I giver et medlemstilbud på produktet her på LDS?

Mvh. AllanE

Jeg har ikke økonomisk interesse i, hverken firma eller produkt. Men har en bekendt som forhandler et produkt fra samme leverandør.

Man kan vist købe deres produkter flere og flere steder. Jeg købte nu bare mit direkte fra deres egen webshop Skrev til dem, at det var for dårligt det ikke kunne købes i XL-Byg endnu.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis