Programmer på proceslinjen kan ikke længere aktiveres...???

Kære Alle,

Knægten surmuler fordi han har to programmer liggende på sin proceslinje, der ikke længere vil aktiveres fuldt ud...
Det drejer sig om Google Chrome og Skype.

Hvis man klikker på ikonet på proceslinjen sker der ikke det forventede, nemlig at programmet starter, men hvis man så holder cursor'en over ikonet på proceslinjen, ses det oven over ikonet, at programmet er aktiveret, og vises i den lille info-rude... Der sker bare ikke yderligere..

(Nedenfor screendump fra min egen, blot for at illustrere de små info-ruder over ikonerne på proceslinjen..)



Kan han være kommet til deaktivere et eller andet?

Jeg har kørt den igennem med både SpyHunter 4 og System Mechanic, der begge har ryddet lidt op, og status skulle være fin.

Skal begge programmer evt. afinstalleres og derpå installeres igen...?

Klog Jer venligst..



Go' dag,

VH Jakob

Der er altid plads til endnu en motor eller gammel maskine mere, inde i værkstedet..
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er begge programmer jo gratisprogrammer, så det vil være fristende bare at afinstallere dem -på den korrekte måde- og geninstallere dem.
Giv computeren en tur med Ccleaner eller andet program, der kan rense registreringsdatabasen når programmerne er afinstallerede og inden de installeres på ny. Så skulle der være en god chance for, at de virker igen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis