Et lille stille suk.......

Lav-Det-Selv er en god idé, og en dejlig side at besøge, men..... suk, hvorfor kan/vil deltagerne ikke registres med alle relevante bruger oplysninger?

Det vil gøre det utroligt meget nemmere at give eller få et eksakt råd, når der findes lidt mere baggrundsoplysninger om den enkelte bruger af denne udmærkede side.

Kun et lille stille suk... wink

Mvh.
bodker

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Det kunne løses meget nemt: Alle brugere SKAL registreres inden de poster. (Jørgen har skrevet noget om det tidligere)

Mvh
ThomasB
Ikke for at være på tværs, men hvad er det for nødvendige/relevante oplysninger? Hvis det er e-mail er spam en rigtig god grund!

Jeg har lidt svært ved at se, hvad det ellers er, der er relevant?

Hvis det er et spørgsmål om at forhindre useriøse indlæg viser utallige eksempler, at fx krav om registrering ikke forhindre ihærdige provokatører (trolls tror jeg de hedder)! I sådanne tilfælde er det eneste der virker at tie dem ihjel.

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hvad ville du gerne vide? smile Hvad jeg arbejder med har vel fx ikke relevans for, hvor jeg køber billige søm eller om mine kartofler får skimmel?
Og dog, Zookeeper.
Hvis du er ½ professionel kartoffelavler, så vil jeg tilpasse mit råd/svar til dig, efter de forudsætninger, som din registrering fortæller.
Det samme med indkøb af billige søm, for nu at blive i din terminologi.

Mine mange år som underviser har lært mig: Tilpas din undervisning/rådgivning til den rette målgruppe.
Skyd aldrig over, og aldrig under målet.
Derved opnås det bedste resultat.
Men du er nødt til at kende målgruppens behov, inden du går i gang. wink smile

------------------
bodker
"Don't complain about farmers
with your mouth full!"

Mvh.
bodker

Jeg vil nu stadig vove at påstå, at min beskæftigelse som freelance grafiker med interesser som heste, hunde og foto ikke siger meget om mine evner indenfor have. Jeg kan være på mit 20. haveår, eller lige begyndt. Eller hvor godt jeg holder på en hammer. Måske jeg er skadet som gammel IT-supporter, hvis ikke jeg kan udlede kundens niveau ud fra måden at spørge på (og det kan man som regel), så starter jeg selv med at stille et par modspørgsmål. Ligeledes prøver jeg at fortælle om mit niveau via måden jeg stiller spørgsmålet. En tømrer spørger næppe, hvor man køber søm?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis