hvad hedder denne her fræser.



Mon der skulle værre en der ved hvad denne her hedder vil jeg blive glad, da der er gået et nåleleje i gearkassen.

Hilsen
Jan
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke nappe reservedelen fra den til højre, og sætte på den til venstre, så kan den ene da køre ?  

Ok beklager, kan ikke hjælpe med navnet.
Du har en uforlignelig humor Lars.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Kan desværre heller ikke bidrage med navnet på din fræser, men hvis du har målene på lejet, er det da nok til at skaffe, da det jo nok er et standard leje.
ja det er det, men så skal jeg have det pille taf i den anden side, der sidder et til hver side af akslen. Det er jo en gammel herre men den er brøl stærk og med selstarter, man for ikke en ny der kan klare det den kan undtaget den koster en bondegård.
Så derfor kan jeg ikke nænne af smide den væk. Den starter med det samme, og jeg har også fejekost til den. så havde håbet nogen kunne genkende den så jeg var fri for at skille den af i den anden side, for det leje jeg har spille ud er så meget i stykker det ikke er til at måle på.

Hilsen
Jan
Annonce
Er der ikke et model nummer stoebt ind i motor/gearkasse nogensteds??? Hvis der er saa kan Google ofte hjaelpe :-P

 

En gammel nibbi måske.
Kan du ikke måle "hullet" og akslen, og finde målet på den måde?

Er det noget der ikke rotere så hurtigt, kunne en bronzebøsning måske være et alternativ.
Nu er spørger jo utrolig nærrig med det, vi må se af maskinen.   Men en søgen med google på billeder af hele maskinen kunne næsten helt sikkert give et peg på fabrikanten og sikkert også modellen.  

Hvis det er en kvalitets maskine, burde der sidde et type skilt et sted på maskinen.  

Ellers er lejet næsten 100% et standartleje, også selv om det er et nåleleje. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hvis du kommer i tanken om den skal væk, så kommer jeg ihvertfald gerne og henter :-D
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis