Euromatic , varmelegeme


Mit varmelegeme er sprængt det lyder voldsomt , men det har åbnet sig , har prøvet at finde et på nettet , men ak , maskinen er nok for gl. men var ok til fejlen opstod?
varmelegemet  er 220v- 2000 w, er det mon muligt at få et der kan erstatte hvis euromatic ikke laves mere og forhandlere ikke er mere? varmelegemet er Beckmann.
er der mon noget hjælp at hente 

Kay












4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skriv eller ring til en reservedelsforhandler og spørg til ............... ja gæt hvad. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Kay v rasmussen på 17 aug 2014 21:15
Det er sku da klart at alt er prøvet hos forhandlere , men uden resultat , har en forespørgelse hos et firma i byen , ok tak for deltagelsen HA'
JA, og det glemte du bare og skrive. OVERSAT, din ubetænksomhed har spilt din egen, og ikke mindst MIN TID


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Kay v rasmussen på 17 aug 2014 19:11

Mit varmelegeme er sprængt det lyder voldsomt , men det har åbnet sig , har prøvet at finde et på nettet , men ak , maskinen er nok for gl. men var ok til fejlen opstod?
varmelegemet  er 220v- 2000 w, er det mon muligt at få et der kan erstatte hvis euromatic ikke laves mere og forhandlere ikke er mere? varmelegemet er Beckmann.
er der mon noget hjælp at hente 

Kay









Her er et for en Euromatic opvasker

http://www.nettoparts.dk/shop/varme...4512p.html

men det ser ud til at være spejlvendt (med mindre billedet er spejlvendt eller et af en anden type)

anyway, hvis prisen kan forventes at være i det leje, er det næppe rentabel at reparere maskinen...





 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis