Tråden er låst

Cigaræske paneler / Korea Paneler ! EFTERLYSNING!

Jeg leder efter disse træpaneler. I vores lejlighed har vi dem i et af rummene installeret under vinduet bag radiatoren . Og det er jo rigtig lækkert!! vi vil rigtig gerne have samme sag i vores stue og køkken som vi er igang med at sætte istand. Men de er ikke sådan lige til at opstøve. Nogen der ved hvor?  gerne brugt..

VH Meise
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor mange m2 skal du bruge, og i hvilken farve? De kunne fås i forskellige træsortsfarver

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


Jeg har ikke set "bodaga plader" siden end gang i 80'erne... tvivler stærkt på om du kan opdrive dem nogle steder.

Det er sjovt at moden kommer tilbage med års mellemrum... hvis man gemmer sit konfirmationstøj, kan det blive højeste mode mindst 2 gange i en menneske alder... man ser også 70'ernes (eftermin mening rædselsfulde) grønne/brune farver blive inn igen, hvad bliver det næste? Hessian og tørret bjørne klo på væggen?
 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
tak for svaret! Har du set billederne jeg har lagt op af dem vi har i forvejen? Vi vil meget gerne have det i samme farve og stil.
men ikke et krav.
Jeg linker lige til en side der har forskellige træsorter: http://www.moelven.com/dk/Produkter/Akustiks-traprodukter1/Studio-overflader/Finer/
Zebrano,
Sapeli,
plantage teak,
Amerikansk valnød

- kunne vi være interesseret i. Vi skal vel bruge ca. 5 m2 ialt, det skal måles præcist op hvis jeg skal bestille. 
hvad er prisen ca?

Der er ikke nogle billeder. Men Jeg har ikke så mange m2.det jeg har er vistnok teak temmelig slidt, de sidder på en køkkendisk, som jeg skal have taget ned, så jeg ved endnu ikke om de kan genbruges, hvis de kan er de gratis. Der er nok sømhuller i sporerne

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


Kære susanne
Det er meget sødt af dig!
når du ved om det kan genbruges må du meget gerne sende et billede til min mail på [email protected]. Vi bor i KBH NV og har ingen bil, så hvis det er må vi se på hvordan og hvorledes man kan sende sådan noget.

VH Meise
Annonce
Meise skynd dig at ændre din email i indlægget!

F.eks ligesom meisefabriciussnabelagmail.com , du bliver oversvømmet med spam når du
skriver din mail sådan.
Bare en venlig reminder.
Internettet din gamle plattenslager!!
TUSIND tak for den opfordring!

Du kan også klikke på det lille brev ikon ved siden af den persons atavar, så kan du skrive en privat besked til vedkommende. 
(bare lige husk at skrive i tråden at du har skrevet privat, for det er ikke alle der ved at funktionen er her) 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis