1måneds internet

Jeg får brug for et internet abonnement i 1 måned til en iPad, når jeg kommer til Danmark .Er der nogen der kan anbefale en billig løsning?Jeg har læst om priskrigen,med 99kr. pr måned,men der er vel også oprettelsgebyr,og måske en automatisk videre førelse af abonnementet,som jeg ikke er interesseret i.
Mvh.Lotte

 

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Telenor har vist stadig et gratis dataabonnement til iPad'en. Dog maks. 200 MB /måned, så det kræver at du ikke skal bruge det så meget.

Mvh. AllanE
Det ser nu heller ikke ud til, at de har det længere. Det må have været en del af en kampagne.

Mvh. AllanE
normalt er der ingen binding - måske kan du bruge dette link http://www.telemarkedet.dk/mobilt-bredbaand/priser

 

Hej queen
Det ser jo ikke så tosset ud.Så må man jo bare håbe de ikke binder en til et års abonnement.Måske kan det klares ved at betale kontant i en mobil forretning,hvis det overhovedet er muligt nu om dage

 

Annonce
Det må da kunne klares ved at købe sådan et taletids kort, skulle mene at det også giver adgang til nettet.
Skrevet af juned6 på 20 aug 2014 11:17
Hej queen
Det ser jo ikke så tosset ud.Så må man jo bare håbe de ikke binder en til et års abonnement.Måske kan det klares ved at betale kontant i en mobil forretning,hvis det overhovedet er muligt nu om dage

Det kan de ikke på normale abo. det normale er, at man betaler en måned forud og så kan man faktisk opsige det med det samme med virkning fra næste måned.
Men til gengæld har jeg ikke styr på hvordan man sætter kommentar under citat 



 

Skrevet af queen på 20 aug 2014 12:17
Du skal bare sætte curseren så langt nede på siden, at den står helt ude i venstre side.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 20 aug 2014 12:23 
Du skal bare sætte curseren så langt nede på siden, at den står helt ude i venstre side.  

Tak - prøver lige  


 

Jeg må prøve at se hvordan det går.
;-)

 

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis