Seng færdig, men madras mangler?

Jeg har knoklet de sidste par uger i sommervarmen, hvor jeg har lavet seng med hovedgavl og det hele (billeder kommer senere). Den er egentligt færdig, men jeg mangler en god madras til den, men hvilken skal man vælge? Jeg har kig på en IKEA madras, men Jysk har jeg også hørt godt om. Hvad er jeres erfaring og findes der en hel 3. mulighed jeg skal overveje?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo smag og behag, jeg fortrækker en tyk koldskums madras fra ham jyden
Det eneste råd der kan gives er: Prøv dem.
Vi er alle forskellige, så derfor kan den seng jeg vælger være totalt umulig for dig at ligge i og omvendt. 

Jeg ligger i en forholdsvis billig boksmadras fra jysk med en hård topmadras fra Ilva (fordi den havde jeg i forvejen, og er sindsyg glad for den).

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ikea`s madrasser er gode, og der er 25 års garanti :-)

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


Tak, for alle jeres svar. Er der andre end ikea og jysk jeg bør besøge?
Skrevet af HåndværkerBob på 25 jul 2014 09:53
Tak, for alle jeres svar. Er der andre end ikea og jysk jeg bør besøge?

Der er da masser af butikker der handler med senge udstyr, nu har du bare fået forslag til de billigste
 Men smut ind i en butik og læg dig op i en seng, de har dem med forskellige madrasser stående fremme så du kan afprøve dem, det er ikke en vare du bare lige køber på nettet uden at have afprøvet den. Du køber vel heller ikke en bil på nettet uden at prøve den først !
Annonce

Jeg står selv og skal lave min egen seng med ramme, fjedring og gavle. Jeg er mget interesseret i en guide til hvordan, man laver det bedst. Jeg har fundet en del guides på tysk og engelsk, men når det bliver for fagligt, kan jeg ikke rigtig følge med. Du har sikkert fået købt din madras allerede, men jeg fandt en smart guide her, der ikke sælger noget - men blot bringer en masse info omkring madrasser og hvad, man skal have i mente, når man er på udkig. Se http://sengezonen.dk/madrasser/. Hvis du stadig har mod på at smide nogle billeder op, kunne det være super fint! Måske du også kan komme med et skriv omkring hvprdan du byggede din seng

Pft. Carsten

HåndværkerBob skrev den 24-07-2014 16:04:41

Jeg har knoklet de sidste par uger i sommervarmen, hvor jeg har lavet seng med hovedgavl og det hele (billeder kommer senere). Den er egentligt færdig, men jeg mangler en god madras til den, men hvilken skal man vælge? Jeg har kig på en IKEA madras, men Jysk har jeg også hørt godt om. Hvad er jeres erfaring og findes der en hel 3. mulighed jeg skal overveje?

Jeg kan varmt anbefale KARMA madrasser - jeg købte en kontinentalseng med KARMA madrasser i sommers til min mand og mig, og vi har begge været rigtig glade for det. Jeg ved at man kan finde dem her http://sengeland.dk/senge-kategori/madrasser/#produ - det er umiddelbart lige det eneste sted jeg kender, men man kan sikkert også finde dem andre steder.

Kh

Bettina

Du skal helt klart ud og prøve dem - det er den eneste måde du finder ud af hvad der er det rigtige for dig


Jacob Christensen
Outdoornu.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis