Profilloft træ

Jeg skal opsætte et profilloft i træ i vores spisestue som er 4,7 x 4,7 m. Der er en udfordring at finde nogen brædder som er den rigtige længde, derfor er jeg begyndt at kigge på kortere brædder hvilket fører til spørgsmålet:

Er det nødvendigt at købe brædderne med endenot hvis det skal samles med 2 x 2,40 m brædder?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øh det er da ikke noget problem at få profilloft brædder i længden 480 cm, det er da vist den perfekte længde til dit loft prøv blot at søge på Google "profilbrædder 480" og der popper masser af resultater på :-)
de plejer at være meget flinke til at bestille varene hjem i xl-byg. også i små mængder
Som mfrost siger, så burde det være muligt at få dem bestilt hjem i den længde. Men for at svare på dit spørgsmål, så bliver det klart pænest hvis der er endenot i brædderne, især hvis du laver flyverstød.
Skrevet af FroZzi på 05 jul 2014 16:49
Det er ikke noget problem at finde noget på nettet, men at finde det i den lokale stark, silvan, jem & fix, lavpris træ er umuligt og jeg vil gerne lave det i min ferie.

Har du et svar på mit spørgsmål?

Jf. Lavpris Træ hjemmeside, så lagerfører de da både ubehandlede og ludbehandlede profilbrædder i 4,80m.

link
Annonce
om du finder dem på nettet eller besatiller dem hjem via en hjemmeside..... tjah er det ikke et fedt du skal måske betale MAX 2-300 i fragt, personligt ville jeg gerne give det beløb ud og så slippe for at få samlinge midt i et rum når det nu SAGTENS kan undgåes, nu nævner du selv STARK som den lokale, har du spurgt dem og hvis de siger at det kan de ikke bestille hjem vil jeg komme med den påstand at de er fulde af løgn, for selvfølgelig kan de stille dem hjem, og jeg kan da ikke tro at det vil tage mere end et par dage, prøv at høre dem, ellers ring rundt til et par websider og forhør om deres leveringstider og gør dig selv nu den tjeneste at få de brædder i 4,80 og ikke det andet..... :-)
Helt enig med frost - så hellere vente en dag eller 2 mere

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

XL byg i Slagelse har da danmarks største lager, så mon ikke de også har profilbrædder i 4.8m , skulle da være første gang hvis ikke de har.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis