wire gelænder og rækværk på repos

Hej,

vi skal have lavet stuen op i kip, således vi får et åbent repos med trappe op fra stuen.

vi vil gerne have et rækværk/værn ud mod stuen bestående at en stålwire løsning.

Samme stålwire løsning skal kunne anvendes som gelænder på trappe (trappe model er der fortsat ikke taget beslutning om).

vi ønsker en 'pakkeløsning' mht stålwire system og altså ikke en hjemmegjort løsning.

Jeg efterlyser eksempler på stålwiresystemer og forhandlere. Hvor kan det købes?

Håber I kan hjælpe mig videre i projektet

- Peter

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kunne forestille mig du skulle henvende dig til forretninger der levere udstyr til skibe.

Der findes rustfri wire til skibe, både som ræling og til stag (hedder det ikke det, de dersens "holdere" af mast ?)  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg ville nok kigge nærmere på CROSINOX - de kan vist det du efterlyser... kiggede selv på det for år tilbage, og da virkede det meget gedigent..

http://www.crosinox.dk/produktgalleri/wire-gelaender.aspx?id=1531
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Peter, fik du lavet wire-gelænderet? Vi overvejer at opsætte/få opsat et på vores trappe og ville gerne have et godt råd. Mvh. Christine
Hej, Ja, vi fik opsat et wire gelænder med overliggende træ-håndliste. Bestilte stumperne hjem via xlbyg. 4 mm wire havde jeg selv på lager.
Annonce
Hej Peter m. Har du evt et billede af dit gelænder med wire. Vi påtænker at sætte et op på vor nylig opførte altan på gavlen af huset. Hvad brugte du til at spænde wiren op med , låse eller klemmer. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis