Hjælp til materiale.

Hej allesammen.

Jeg vil rigtig gerne lave et sådan bålsted

http://vimeo.com/77724694

Men hvor kan man købe sådan noget trådgitter som han bruger til det.

Tomas

Tomas

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prøv at Google på strækmetal

Men det er jo nok det nemmeste, at prøve en lokal maskin/smede-virksomhed.

Jeg skulle bruge noget lignende, dog som hulplade, jeg gik ind på den lokale maskinfabrik, og fik en pænt stump, ganske gratis, oveni købet i rustfri.

Hej Thomas.

Google min ven, Google

Prøv at Google Finmasket trådnet, så vælter tilbuddene ind

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Så lige der er noget til salg på GG, vist ikke så langt fra dig....

www.guloggratis.dk/byggematerialer/andre-materialer/andet/annonce/23896537-straekplade

Strækplade Billede 1

okay super.

jeg tænkte faktisk om man ikke også kunne bruge sådan noget glavaniseret voliere net hvis man bare afstiver det godt i siderne.

Tomas

Tomas

Jeg ved ikke rigtig med Galvaniseret, bliver det varmt, giver det jo skadelige dampe.

Men så varmt bliver det måske heller ikke?

Ellers må du jo brænde galvaniseringen af, på et bål, eller med ukrudtsbrænderen.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det som Jens har fundet er stensikkert købt i thansen, eller andre af de der auto udstyrs butikker. Det er det brian'erne bruger i deres store kofangere.


 

Skrevet af grossmann på 02 jul 2014 05:51



Det som Jens har fundet er stensikkert købt i thansen, eller andre af de der auto udstyrs butikker. Det er det brian'erne bruger i deres store kofangere.


Det plejer at være noget tyndt aluminium, ved ikke om det kan holde til varmen..

www.thansen.dk/bil/autoudstyr/udven...470052221/


Som Jens skriver så afgiver galv. jerntråd giftige dampe, så hold dig fra det.

Men har du tænkt på at sådan en opstilling som den du henviser til, hurtigt bliver kedelig i låget. Det er beregnet til varmen fra trækul ikke direkte flammer. På de billige kugle grill er låget og siderne / under skålen kun malet med en varmebestandig maling. Den ægte vare er emalieret !

Hvis formålet er at varme lidt op på terrassen vil en terrakotta pejs kunne give væsentligt mere varme fra sig, også når der kun er gløder tilbage.

Jeg har nu også en Weber grill jeg vll bruge til formålet, og havde tænkt mig at lave gittere i en god højde for at undgå direkte flammer.

Tomas

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også