Stald bygning

Hej alle LDS

Jeg har fået tilbud og leje en ældre staldbygning imod og sætte den i stand .
Der skal skifte tag på den ene side hvor på den anden er der er ståltag og havde tænk mig og ligge stål tag på den anden side også og det det bare ligge ude til marken er det ligemeget hvordan det ser ud bare det er sort og billigt. Og der skal nyt loft op så der skal stå hø eller halm oppe på så hvad for nogle brædder vil i forslå og bruge til det helt noget Billigt noget

Håbe det er nok eller spøg endelig
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Bonde 21.

Er det din alder 21 ?

For det du er ved at bevæge dig ud i lyder temmelig tåbeligt, hvis du ikke har papir på at du har retten til at bruge stalden i en årrække uden ekstra betaling for bygningen. Ellers vil ejeren af stalden uden problemer kunne bede dig pakke dine sydfrugter og dappe af når du er færdig med at sætte bygningen i stand.

Nu skriver du intet om størrelsen på bygningen vi skal også kende afstanden mellem bjælke laget der skal bære loftet. Og du får altså ikke ret meget opbygning for under de første 50.000,00 kr.

Jeg har et par gange købt fra profil-metal. De har webshop så det er meget nemt og bestille fra dem. Ellers er det vel dba eller guloggratis.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis