Hvilken klæbepude til P-skive

Hej herinde.

Nu er min P-skive faldet ned utallige gange og har prøvet utallige forskellige klæbepuder.

Hvad kan I anbefale - hvad virker ??

Jeg renser både rude og p-skive inden jeg "klæber" så det er ikke der probs er..


 The day you quit is the day you lose.
Hej herinde. Nu er min P-skive faldet ned... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har et par gange brugt noget dobbeltklæbende (sort/mørkegrå) skumtape klippet i passende stykker (købt i Aldi, som har det lejlighedsvis). Afrensning med sprit inden. Holder fint.



Træd ikke på mine ledninger :o)

                    

Jeg har lige skiftet batteri i min parkone.. Jeg måttet pille den af frontruden, for at skifte batteriet.  For at monterer p-skiven igen, har jeg købt 8 små magneter ( 5mm i diameter og 1mm tykke ) 4 magneter har jeg limet på P-skiven, 4 magneter har jeg limet på frontruden. Bare være opmærksom på, magneterne alle vender samme vej, så alle fire magneter tiltrækker hinanden. Jeg limede først 4 på p-skiven, der efter satte jeg 1 magnet på hver af de fire på p-skiven, en lille klat lim oven på de fire, på den side der skal klæbes på ruden. Derefter satte jeg p-skiven fast på ruden, og holdt den til limen var størknet. Nu er P-skiven altid let at pille ned og sætte op igen..

Park safe til under 100 kr er i 2 dele 1 ramme som bliver sat på forruden og selve p skiven som bliver sat i rammen og drejet en kvart omgang , og så sidder den , man drejer modsat og piller den ud når man skifter batteri , det kan ikke være lettere,,,,,,,,,,


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Jeg vil gerne komme med en opdatering:

De originale klæbepuder til Jacob Jensen P-ur koster omtrent det samme som dem til  ParkOne, men har en helt anden form - så jeg valgte selvfølgelig de originale, som passer perfekt og holder - foreløbig 3 måneder.

Men jeg så lige henrikh29's gamle indlæg om problemer med flytning af et P-ur til ny bil eller rude. Det problem kan løses ret let med Jacob Jensen, da bundskiven med klæbepuder fås som reservedel til ca. 100 kr. Man kan altså dreje selve uret af (som ved batteriskift) og hlot montere en ny bundskive på den nye rude


Hilsen Morten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis