Kreativ udskiftning af betjeningsplade til Geberit cisterne?

Håber meget I kan hjælpe. Har et par ældre, men velfungerende hængeskåle med Geberit Twinline cisterner og betjeningsplader. Vil frygtelig gerne modernisere de noget aldrende (læs: tudegrimme ) betjeningsplader med noget mere elegant/tidssvarende - men har desværre af forskellige årsager ikke mulighed for at udskifte den bagvedliggende cisterne. Kan man på nogen mulig måde få en nyere betjeningsplade til at fungere med den bagvedliggende cisterne? (selv om den store størrelse på den oprindelige betjeningslade naturligt nok vil kræve en slags hjemme-fabrikeret dækplade). Vil jeg nogensinde få nogle af de nyere tryk til at passe med den bagvedliggende teknik?

Eller vil det være muligt - igen i en hjemmekonstrueret dækplade - at montere to enkelte Geberit fingertryk placeret korrekt sted i forhold til den bagvedliggende teknik? Eller er det to "teknologier" der ikke kan snakke sammen?

Nogen der har erfaring eller kreativitet til at gennemskue den slags ting???

vh Søren

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Søren

Inden du går i gang med de kreative løsninger, ville jeg først lige kontakte Geberit Danmark. De kan formentlig hjælpe med at få afklaret hvilken model du har og om der evt. skulle være et "opgraderingskit". Det kunne jo være =)
http://www.geberit.dk/da_dk/head_structure/kontakt_3/kontakt_4.html

Mvh.
Lorenzen
Ja, sorry. Det burde jeg have nævnt... Har selvfølgelig prøvet hos Geberit først - og deres nedslående mail-svar var: "Man kan desværre ikke få andre plader til den cisterne du har i væggen, uden den skal skiftes."

Så det var enten at give op - eller prøve her i forummet om der evt. var folk her der var mere kreative end Geberits tekniske afdeling 

Det kunne jo være...

vh Søren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis