Tegning til brødmotor drevet brændekløver

Ja, hvad er det for en overskrift?
Jeg har set (se vedhæftet billede) sån en fætter ved en shelterplads, og vil gerne lave en selv. Jeg søger derfor tegninger til sån en. Er der nogen, der ligger inde med en stykliste over den? Vil gerne give en skærv for tegninger.
Folk behøver ikk at skrive, at jeg bare kan se på billedet og lave den udfra det. Jeg skal bruge tegninger. Eos=)
Pft for jeres forståelse og håber nogen kan hjælpe.
Mvh Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Ja, hvad er det for en overskrift? Jeg har set... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Folk der baserer deres liv på youtube skal have hjælp.
Kan være underholdende og inspirerende, men sjældent 100% oplysende.


mvh

 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 20 maj 2014 19:50
Når jeg ikke lige har en brændeflækker for hånden, binder jeg trillerne sammen så de ikke vælter, når de flækkes. (Jeg har samlet så rigeligt brænde op i min tid!).
Man bliver også træt på denne måde, men det tager ikke lang tid at flække en rm.
mvh
Da jeg var spejder, brugte vi et bildæk til at stille brændeknuderne i, så kunne man flække en håndfuld af gangen uden at skulle løbe rundt i hele nabolaget og hente forfløjne flæggere...
Og når ungerne skulle lære at slå med økse, var det praktisk med dækket, hvis de ramte ved side af 

Håndværker, prøv at se denne her... lidt mere enkel en din udgave Klik her  Og den virker 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej alle. Jeg prøvede at svare på tråden,men enten er det net eller pjuter der laver ballede, for jeg ku ikk uploade hverken billeder eller svar.
Det er den som Pink Henrik har haft held til at smide et billede op af, som jeg er på udkig efter tegninger af.
Det er til dem på 8-10 år. Dem der ikk er tryg ved en flækøkse. De kan med fordel bruge sådan en her.
mvh

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Sådan.👍🏻

http://logmatic.com/


Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis