Opvarmning?

Nu har Harald Skrald nullo olieradiatorer, og manden min mener ikke varmeblæsere er gode, og jeg tror ikke en gasovn (de afgiver meget fugt) er supergodt- og el-paneler kan blive altfor varme. Så bud?
Den er under 10 kvm. Og gammel, som i gammel.

Ja, jeg vil gerne en varmeblæser, men det har "onkel" (fhv ejer frarådet- og hvad ved han så liige om det?). Varmeblæsere bruger meget strøm, men de laver vel ikke ildebrande? Selvom de vælter?

(Jeg er afgjort bange for brandrisikoen)

Forresten er det vel ikke dumt med en brandslukker?

Jeg er ryger, men jeg er af denne grund rigtig meget bevidst om brandårsager, også kortslutninger mv.
Jeg ryger ikke i campingvognen, pga af mug- er jeg der ikke så meget endnu- og jeg kan altså godt ryge udenfor. Jeg hedder jo ikke Lars Løkke!

Mvh
Pinny

Mvh
Pinny
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Skal du have en varmeblæser,skal du rundt og se dig for. De fleste støjer en del, måske for meget at sove sammen med. En olieradiator støjer ikke, og elforbruget er ens for de to typer, og der er da andre, der har dem.


mvh

 varmetossen

En varmeblæser fordeler varmen lynhurtigt rundt i vognen, det gør en radiator ikke. Under alle omstændigheder vil den holde en højere temperatur nede ved gulvet.

Der kan fås varmeblæsere der er nogenlunde lydsvage, de ligger så normalt i den høje ende hvad priser angår.

Strømforbrug ?  Måske vil varmeblæseren i sidste ende være billigst, da man får spredt varmen og derfor ikke er tilbøjelig til og fyre så kraftigt. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for svar!

Støjen er ikke vigtig pt mere om den varmer og evt tørrer.

Mvh
Pinny
Hej.
Har vognen et varmeanlæg?

mvh

 varmetossen

Varmeanlæg: Ja den har et ældre  gasanlæg, og "skorsten" til samme. Om det også er defekt- må guderne vide.


Mvh
Pinny
Hej.
Så tror jeg det var værd at ofre en flaske gas på at afprøve. De er ret stabile, så prøv det. Det er heller ikke lydløst, men kan godt være den bedste løsning.
Men selvfølgelig, er det til midlertidig overnatning kan man nok leve med en el-blæser der står og knurrer i den anden ende og prisen er nok ca. den samme i drift.


mvh

 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis