Hvilken er den bedste tråd på L-D-S ???

Hvad er din favorit-tråd på boardet ???    Lægger selv ud med denne: Så kan de lære det !

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Den kan godt få en stemme på underholdningsværdien

Har ikke selv lige noget bud, men man træffer tit nogle pudsigheder når man forledes til at følge gamle tråde.

Og med alle de timer, der lægges i dette forum, gemmer der sig mange sjove/interessante ting.

mvh

 varmetossen

God ide med en "Bedte tråd" opsamling

Jeg er stadig dybt imponeret over den længste tråd af dem alle her på LDS: CNC overfræser med 953 indlæg i samme tråd - den er iøvrigt blevet læst hele 150.000 gange!

Derudover er der den gamle bagemester-tråd som er den anden mest læste i historien (130.000 gang) og som var skyld i, at stort set alle der søgte på ordet "bagemester" på Google i en lang periode havnede her

Fra mine egne tråde kan jeg nævne mit nylige problem med at bruge et kopbord, når der allerede er hul i loftet...jeg fik svar 7 minutter efter og kunne derefter sætte mit spot op. Fantastisk.

PS: Se iøvrigt flere "toplister" på den nye side med forum-overblik

Mvh. AllanE
På nogle fora kan man give +, hvis man læser et særlig godt og/eller begavet indlæg.
Det kan måske forekomme at være lidt poppet, men på den anden side kan det anspore en god debattør til at komme med mere af samme skuffe, når lejlighed gives. Det er jo ikke alt, der er lige berigende at læse, så hvis man kan fremme læseværdige indlæg, ville det glæde mig.

Med venlig hilsen
ktm

 

Støtter KTM. Altså muligheden for at anerkende et godt indlæg.

Jeg støtter også ktm's forslag..

Jeg synes også det kunne være en fin ide, at man ikke kunne se hvor mange indlæg den enkelte bruger har lavet.

Man kan jo se under brugernavnet, på søjlen, om der er få eller mange indlæg.

Det er som om enkelte brugere, svare på alt, uanset om det bidrager til tråden, bare for at skore nogle  hits.

Annonce
Skrevet af je__ns på 17 maj 2014 14:54

Det er som om enkelte brugere, svare på alt, uanset om det bidrager til tråden, bare for at skore nogle  hits.

Går ud fra at den er møntet på mig Jens, men helt fint jeg dør ikke af at få at vide at jeg dummer mig af og til.



Tråden som Nitter linkede til er fantastisk, men min favorit er Skal vi lege Bådnavne?
Selvom jeg ikke har kinamands forstand på skibe,både,pramme eller udhulede træstammer til sejlads, så var det alligevel en rigtigt god tråd at læse.

Ja, måske kunne der laves et "syntes godt om" system, men er det nødvendigt? ... vi er jo forskellige, så et bedømmelses system, siger vel bare noget om hvad flertallet kan li'  og ikke hvad du eller jeg kan li'   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 17 maj 2014 18:39
Tråden som Nitter linkede til er fantastisk, men min favorit er Skal vi lege Bådnavne?
Selvom jeg ikke har kinamands forstand på skibe,både,pramme eller udhulede træstammer til sejlads, så var det alligevel en rigtigt god tråd at læse.

Ja, måske kunne der laves et "syntes godt om" system, men er det nødvendigt? ... vi er jo forskellige, så et bedømmelses system, siger vel bare noget om hvad flertallet kan li'  og ikke hvad du eller jeg kan li'   
Ja, den er slet ikke ringe. Måske mangler der lige omtalen af den tømmerflåde der er navngivet "Dykkeren".  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tja, tommel op/ned eller på småbørnssprog "like" på trådene ??? 

Nu har Allan jo givet et godt eksempel på hvad det er værd. Det skæpper måske  (???)  i boardes kasse men for brugerene syntes jeg det er ubrugeligt fyld. Måske en tommel op/ned på hvert indlæg til en vis grad kan hindre skribenter, der skriver uden indhold fra og bruge tastaturet. Tvivler dog.  

Computeres programmel er nu ikke klogere end de folk der fortæller hvad det skal gøre. Og der ser vi jo en del eksempler på at folk/lovgivere ikke kan gennemskue det kode/forordninger de har sat i omløb.

Og efter jeg blev træt af og se reklamer for "noget der ligner" det jeg havde skrevet i et indlæg om dagen før, besluttede jeg mig en gang sidste år at forbyde Google og indsamle data for hvad jeg beskæftigede mig med på nettet, kom der næsten udelukkende reklamer for østeuropæiske kvinder der søger forsørger. Underlig egentelig da jeg aldrig har besøgt so slige sider ??? Nu er jeg en glad bruger af ADBLOCK der næsten gør mit netliv reklamefrit. HURRA for den opfindelse. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Da tråden nu alligevel er hijacked i alle mulige retninger også af trådstarteren selv, og det store flertal foretrækker de morsomme indlæg/tråde fremfor de seriøse, så lad mig kaste denne ind om funktionelt værktøj, som i en periode havde sig eget liv. 
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis