Knirkende gulv

Hej LDS

Jeg har et værelse på 1. sal som har fået lagt et svømmende, massivt gulv oven på 1 eller 2 lag gulv. Dog knirker det ret så meget og ligger ikke rigtig fast. Er der nogen som helst chance for at jeg får reddet det oppefra eller bliver jeg nødt til at fjerne de øverste lag gulv?

Og er det muligt at genbruge gulvet nu hvor det ser ud til at være limet sammen? Gulvet er i ret fin stand, så det ville godt nok være synd at ødelægge det, men på den anden side er det også vildt irriterende at gå på et knirkende gulv. 

På forhånd tak!
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du bliver nok nød til at fjerne alle gulv lag, da det som regel skyldes at bjælkelaget ikke længere støtter gulvet ens i rummet. Så god arbejds lyst.
argh der findes vidst en løsning Gulvjacks. Det kræver kun at du får øverste lag gulv af de steder hvor gulvet knirker og selvfølge en strø under stedet.

http://www.frishop.dk/pi/NKT-gulvjack-til-knirkende-gulve-10-stk-180-mm_424175_22089.aspx

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Det er desværre gået op for mig at der ligger vandslanger under gulvet, så jeg tør ikke skrue eller bore i det. Så er jeg tilbage til de 2 løsninger der hedder: Tage hele gulvet af, eller leve med knirken Tak for hjælpen.
Se nu det positive i det, ingen liste tyv kommer igennem det rum uden du høre det
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis