Polystyren som sokkel isolering

Hej jeg stå og skal have facade isoleret mit hus og har fået et super godt tilbud på nået der hedder sundolit climate . Det er nået specielt flamingo agtigt nået. Da jeg gerne vil have isoleret min sokkel 60 cm under jord niveau med det samme . kontakter jeg sundolit og spørg om jeg ikke bare kan bruge sundolit climate og forsætte den ned i de 60 cm under jordniveau og give sokkel puds uden på .De svare det kan man sagtens .Nu tænke jeg bare EPS ( tror jeg det hedder ) er ikke særlig diffusions åben hvad så med det fugt der kommer op gennem soklen helt nede i jorden den vil jo ikke komme ud af soklen vil den så ikke gå ind i huset .Vil det måske være klogere at beklæde med terrænbats på sokkel og flamingo videre op og så pudse uden på tærrenbats istedet. ?? . Døjer ikke med fugt problemer og kan læse flere steder at man isolere gamle sokler udvendig med polystyren så det jo åbenbart rimelig kendt. Men tænker der må jo stadig være optrækkene fugt helt nede fra bunden af sokklen som skal ud et sted og hvis det ikke kan komme udvendigt går det vel indvendigt eller hvad er jeg helt galt på den
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis