Hjælp til at gennemskue vores vand/varmeinstallation

Hejsa

Jeg ville blot høre om der var nogen herinde, der kunne hjælpe mig med at gennemskue vores vand/varmeinstallationer?
Huset er nyovertaget, og vi har ikke fået den mest grundige gennemgang af dette, og jeg kan ikke helt gennemskue det..
Jeg ved ikke, om man kan indsætte billeder, her, men ellers forsøger jeg at vedhæfte dem i indlægget.
Jeg har forsøgt at lave et 360 graders panorama, af rummet, så der er et par steder hvor det ser mærkeligt ud, men jeg håber det giver mening:-)

Det virker som om vandindgangen kommer ind, og går til hhv. gasfyr og to vandhaner, en inde og én udenfor.
den store brune vandvarmer virker ikke som om der er strøm på, kan man bruge den som en slags stor termokande?




 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu skulle man så bare være en fisk, så ville billedet give mening. Som det er nu er det alt for småt til at danne sig et helheds indtryk. Det er bedre du lægger flere billeder ind i din tråd
JA, de fleste rør er synlige, men jeg kan ikke gennemskue, hvad der går til hvad, eller hvad der gør hvad?
Jeg har ingen erfaring med den salgs, og prøver blot at forstå min installation.

Ja, jeg er klar over panoramaet ikke er helt detaljeret nok.. Jeg ser, om ikke jeg kan få taget bedre billeder:-)

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis