Sommer kommer!

Hej.
Nu er den her. Hørte gøgen for 6 dage siden, men nattergalen er her nu. Hørte den i morges, og den har siddet hele dagen i et krat vi har i haven.

mvh

 varmetossen

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Sommer !

Så vidt jeg kan se uden for vinduet ligner det snarere efter år, så det var den sommer

Her på Sy'fyn er regnen holdt inde og solen titter frem. Træerne er grønne og blomsterne myldrer frem. Jo, det er sommer.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ikke for at ødelægge den euforiske stemning. Link. 

Mangler i øvrigt også der kommer grønne blade på alle træer, hvilket ej heller er sket d.d.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej.
Så vidt jeg husker skrev jeg: Sommer kommer !

Nitter, ku du ikke sende et billede af ørkentilstanden, for her kan vi ikke se ud for alt det grønne.

Sidst år havde vi sne næsten lige til nattergalen kom - å de æ ik helt løwn

mvh

 varmetossen

Annonce
Skrevet af Klaus Lundstedt på 14 maj 2014 19:59
Hej.
Så vidt jeg husker skrev jeg: Sommer kommer !

Nitter, ku du ikke sende et billede af ørkentilstanden, for her kan vi ikke se ud for alt det grønne.

Sidst år havde vi sne næsten lige til nattergalen kom - å de æ ik helt løwn

mvh
Ja, folk har det med at overdrive.  

Jaae så pyt da, du får lige et friskt snapskud. 



Men det er jo nær. Nu bor jeg også noget nær 2 grader mere norden end dig Klaus. 

Jamen, for 3 år siden spankulerede der en regnspove (pipfugl med et langt krumt næb) rundt på min græsplæne i en meter sne, lige over nytår i flere uger. Om den blev føde for et rov-dyr/fugl, eller om den fik sig flyttet sig ud til nogle strandenge hvor den vitterligt burde holde til, ved jeg ikke. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Da jeg forrige weekend var på Møn, var det da pissekoldt og ikke særlig sommerligt!
Så helt sommer er det ikke, men det kan da være det også kommer på Møn en skønne dag!!
Jeg glæder mig dagligt over mit træpillefyr!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.
Det kommer. Vi skal som altid på Hårbølle Pynt i pinsen og slå teltet op. Men vi har også været tossede nok til at campere på Øland i en tidig påske. Børnene har tilgivet os og husker det selvfølgelig betydeligt værre end der var tale om.
Det bliver måske ikke badeferie i pinsen, men godt, jo

mvh

 varmetossen

Skulle nogen være i tvivl, så har det i hvert fald været sommer i dag.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 21 maj 2014 22:39
Skulle nogen være i tvivl, så har det i hvert fald været sommer i dag.

Chr.
Og i går....og prognosen siger over 25gr. i morgen - og sol

Håber det holder stik - jeg skal til Legoland i morgen med noget af min Canadiske familie, der er på besøg - de har aldrig været der så med kun 60 km herfra er det et " must see "
Fredag er det så København - Nyhavn og Tivoli før lufthavnen hjem.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis