Oprulning af ledning til computeren

Kære Lav-det-selv

Jeg vil høre, om I kender navnet eller en forhandler af en lednings-oprulle-samler som kan sættes på en oplader til computeren (Mac oplader). Jeg tænker noget a la systemet der ofte er indbygget i en støvsuger eller som denne:

http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/Mobilt/Kabler-og-opladere/Ladekabel-med-rulle-til-iPhoneiPad-84791/

Idéen er, at oprulle ladekabler til computeren og gemme opladeren væk under en bænk og så have enden af kablet stikkende op i hjørnet af bænken. Når man så skal lade computeren så trækker man kablet ud (skal gerne gå i "hak" så det ikke hiver i computeren).

Håber I kan hjælpe!

Mvh Anders
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den viste model er da så billig at du ikke selv vil kunne lave det bedre.
Kan du ikke få nogle adaptere der kan sættes på ? Og ellers må du jo købe dimsen, forsigtigt skille den ad og udskifte ledningen. Den er så billig at du har råd til at experimentere lidt.
Du skal bare være opmærksom på at den du linker til, kræver at du trækker lige meget ledning ud af begge "ender" - "klodsen" bliver ved med at være midt på ledningen.

Hvad med at skrælle en gammel støvsuger?

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Den på linket tror jeg ikke dur, da ledningen er meget smallere end til computeropladeren. Har overvejet at bruge en gammel støvsuger, men før jeg prøver det - så ville jeg høre om I kendte til andre løsninger eller forhandlere?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis