Koldskum

Hvad er koldskum?

Jeg mener engang at have læst noget om, at det er fremstillet på en måde, så det holder faconen bedre.

Så står Leth og siger at man skal huske at købe koldskum, for det er ikke så varmt at sidde i. Den havde jeg godt nok aldrig hørt før, men man skal jo også leve så længe man lever.

Er der nogle der ved med sikkerhed, hvorfor det hedder koldskum?

------------------
Annette

Annette
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi fik tit koldskum hjemme da jeg var dreng. Det var lavet af kærnemælk og smagte ganske udmærket med kammerjunker til, ikke de rigtige men dem fra bageren, men at man ligefrem skulle sætte sig i det, har jeg nu aldrig overvejet eller fundet special lyst til.

Har Leth virkeligt gjort det smile

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Varm kærnemælk - varmskum - kunne min mor nu ikke få i mig - og rosiner -arrrrvv.

Men har Leth virkeligt sat sig i koldskum? Man kan ikke se det på ham!

Stakkels Thomas - og billeder fra din 1. sal må vi nok heller ikke se. I stedet køber du vidner som skriver her på siden til at forklare, at det skam var meget pænt - næh, et waterpas og så dine skæve vægge og samlinger venter jeg fortsat på at se, eller hvad giver du for den fortsatte larmende tavshed her på siden wink

- JørgenE

Mvh. JørgenE
PS. Jeg har en gang smagt Havskum, men den øl smagte forfærdeligt. Udskum har jeg aldrig prøvet - et Jysk øl-produkt?

Sorry

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Hej igen smile

Ok ok ok, jeg indrømmer..

Claus som var og se på huset findes slet ikke. Jeg opfandt en fiktiv person, lavede nogle tegninger, oprettede en hjemmeside, fand et ubrugt CPR nummer, fandt en ekstra kone, og fik nogle tilbud fra en tømrer osv osv. Dernæst oprettede jeg nogle spørgsmål, og virkede som en der skulle til at bygge en førstesal. Jeg svarede selv, og svarede så selv igen, dernæst ringede jeg til mig selv, og spurgte om jeg måtte komme. Jeg var her selv og så på mit byggeri, gik hjem igen, og skrev at det hele ser flot ud (og at jeg er rar og flot)...

Men det SER altså flot ud, og det er (næsten) helt lige, så der er slet ikke noget at komme efter.

Mvh
ThomasB
PS undskyld at du ALDRIG kan blive taget seriøst her igen Claus biggrin
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis