Fejlmelding

Min computer som jeg hele tiden har brugt til lds vil nu lige pludselig ikke vise indlæg i forum - jeg får en meddelse om at et tilføjelsesprogram på webstedet ikke kan køres - tjek om sikkerhedsindstillingerne i internetindstillinger skaber konflikter

Hvorfor det ??? det er først når jeg forsøger at komme ind i indlæg at fejlen opstår - kører Windows XP servicepack 3 med IE 8 og har gjort det hele tiden og ellers intet ændret på PC - kan nogen hjælpe - ved ikke hvilket tilføjelses program det er som pc vil køre !!!! sukk

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske det er ved at være på tide at du opgradere din pc. til Windows 7, XP er jo fra det forrige århundrede
Skrevet af Håndværkeren på 26 apr 2014 20:59
Måske det er ved at være på tide at du opgradere din pc. til Windows 7, XP er jo fra det forrige århundrede
Tjaa. men XP findes alligevel på 29% af verdens pc'ere....

http://www.computerworld.dk/art/229...r-netop-nu

En stor del af disse pc'ere er ikke HW egnet til nyere windowsversioner pga. drivere mv. og er dermed dødsdømt pga.software.  Utroligt resourcespild efter min mening.

Vi kan hurtigt blive enige om at det er skørt at tingene inden for Computer verdenen går for stærkt og at tingene for hurtigt mister evner i forhold til det nye der dukker op. Det bedste ville jo være at de blot havde et system der kunne udvides, så vi ikke skal skifte computer hvert tredje år.

Men det er jo det de lever af dem der fremstiller computer programmer og maskinerne. Hvis det gik som alderen på danske biler, ville producenterne dø af sult.

Skrevet af Håndværkeren på 27 apr 2014 08:03

Vi kan hurtigt blive enige om at det er skørt at tingene inden for Computer verdenen går for stærkt og at tingene for hurtigt mister evner i forhold til det nye der dukker op. Det bedste ville jo være at de blot havde et system der kunne udvides, så vi ikke skal skifte computer hvert tredje år.

Men det er jo det de lever af dem der fremstiller computer programmer og maskinerne. Hvis det gik som alderen på danske biler, ville producenterne dø af sult.

Ja, det er der noget om, vi skal jo heller ikke stoppe udviklingen, men når man ser på hvor mange computere som egentlig bare bruges til opgaver hvor der ikke er behov andet end lidt internetsurf og mail, eller maskin/industristyring, er det et ufatteligt resourcespild at M$ ikke lader XP leve længere, så en større del af disse maskiner lider HW døden, dvs. når de er slidt op.

Biler er i øvrigt også blevet en "køb og smid væk" ting :-/
Skrevet af Ra på 27 apr 2014 09:32





Biler er i øvrigt også blevet en "køb og smid væk" ting :-/

Ja det er min nabo et tydeligt bevis for, han køber et gammelt vrag sælger og køber et andet gammelt vrag og alligevel lykkedes det ham at tjene på det uden at lave noget ved bilerne ud over at over belaste dem.

Det siges ude i byen at den mand kan sælge en hundelort uden at pakke den ind.



Annonce
Vender lige tilbage til problemet.

Jeg startede min virtualbox XP og prøvede at åbne Lav-det-selv.dk. Ingen problemer med Firefox, men Internet Explorer nægtede at åbne siden.

Kunne ikke umiddelbart identificere fejlen, så jeg prøvede at installere Adblock Plus for at se om det var en reklame der drillede.
Det løste tilsyneladende problemet, så prøv det eller skift evt. browser.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.

Tak Regmos.

Den dims har jeg ledt efter længe, det er rent ud sagt pisse eriterende at skulle igennem diverse reklamer når jeg er på you tube.

Hej
 
Citat"Kunne ikke umiddelbart identificere fejlen, så jeg prøvede at installere Adblock Plus for at se om det var en reklame der drillede."

@ regmos - Det løste tilsyneladende problemet
Installerede det program som du foreslår og det løste tilsyneladende problemet -
 måske burde "allanE" eller en anden lige bruge 2 minutter på at konstatere om det har noget at gøre med de nye reklamer på LDS

"@håndværker
Windows XP professional er noget af det bedste der nogensinde er kommet fra microsoft og det er utrolig stabilt - derfor er der mange som stadig anvender det - har selv 3 computere hvor der ligger Windows 7 på 2 og windows XP på denne som jeg normalt bruger - de to ander er en laptop som vi tager med når vi ikke er hjemme samt en stationær som min frue benytter bl.a. til netbank m.m. og derfor windows 7 !!!!!

Nu kan du blive sur eller hvad du nu finder på  -    MEN  jeg har bemærket at du meget tit blot skriver en eller anden kommentat i trådene som ikke indeholder noget "konstruktivt" om det problem som tråden handler om - det ser for mig ud som om du blot skal kommentere næsten alt hvad enten du har en løsning på problemet eller ej - måske blot for at hæve dit indlægstal ??? håber du kan tåle lidt kretik fra en mangeårig bruger af LDS (STARTEDE NOVEMBER 2006)
Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"

Næh hvorfor skulle jeg blive sur, det er jo din mening jeg har så en anden.

Og jeg har "kun" være medlem siden 1/6 - 2004

Godt det lykkedes
...windows XP på denne som jeg normalt bruger ... min frue benytter bl.a. til netbank m.m. og derfor windows 7 !!!!!

Bare du er opmærksom på, at alle internettets skurke sidder og klapper i deres små hænder. De har forberedt sig godt, og nu lukker de op for "godteposen".

Fra Computerworld

Som minimum bør du anvende en browser der stadig opdateres, og samtidig sørge for at bruge en kvalitetssikkerhedspakke.
Din netbank er langtfra det eneste de går efter. De har mange "gode idéer".

Eksempel

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis