Gorenje emhætte suger svagt hele tiden.

Jeg har netop overtaget en lejlighed, hvori der findes en Gorenje udtræksemhætte.

Jeg har kontaktet Gorenje support, men uden held. Derfor forsøger jeg her.

Emhætten suger svagt hele tiden, er det meningen?

Hvis jeg tænder lyset i den og sugestyrken, så fungerer den fint når jeg trækker den ud, og slukker korrekt lyset og nedjusterer sugestyrken når jeg lukker den i.
MEN den fortsætter altså med at suge meget svagt, hele tiden.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har netop forsøgt at slukke for al strøm i lejligheden og suget findes stadig.

Kan det være selve suget i rørerne eller?
Det er sikkert med vilje det er lavet sådanne. Det er lejlighedens udluftningssystem. Mener man lavede det på den måde for 10 til 25 år siden. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Du har helt ret. Ved du om der findes emhætter som ligefrem kan dæmpe støjen fra det fælles udluftningssytem?
Skrevet af hensor2 på 21 apr 2014 19:49
Du har helt ret. Ved du om der findes emhætter som ligefrem kan dæmpe støjen fra det fælles udluftningssytem?
Nej, ikke mig bekendt. Er dog heller ikke ret vidende inden for liiiige det felt.  Men hvis støjen er uudholdelig, er der jo en mulighed for og klage til vicevært/udlejer.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ok. Tak for svar
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis