Sådan noget kit til at lukke hul i faldstamme

Kære LDS'ere,

Jf. Vedhæftede foto er der dsv hul i udtaget til faldstammen og den har været lukket med sådan noget kit som åbenbart den tidl ejer fik ingen anmærkninger på i tilstandsrapporten.

Hvordan kan jeg reparere det? Noget af kitten er væk, så der lugter... Det er jo ret bøde det der kit-snask så hvad skal jeg anvende til at lukke hullet?



kh. hilsen Mr. GDS 0
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

OH-FY OH-FØJ her skulle vist have været anbragt en studs med formindsker studs, det der er lavet er noget KLAMP 

Det bliver nok den evige kamp med utæthed ind til det bliver lavet rigtigt, men umiddelbart ligner de en gang secomastik der er fyldt i, så det fortsætter du så med. Lad være med at få det på andre steder det er noget snask du aldrig får af tøjet igen og får du det på fingrene er det også vanskeligt at fjerne.

Takker Jørgen,

Den rigtige løsning med studs... Dvs jeg skal have en vvs'er ud som ligesom skal banke hele hullet ud/skære frit og installere en studs?

Det der seco - kan se det er noget til en fugepistol... Hvordan glatter jeg det ligesom ud på en flade, hvor fugning med pistoler ligesom er beregnet til fugning langs ....


kh. hilsen Mr. GDS 0
Det gør du med en fuge pind der har stået i sulfo vand ( opvaskesæbe vand )
Enig, det er noget juks der er lavet.

Jeg ville sætte en overgangstuds i hullet, kunne man sikkert godt selv klare også, hvis ikke man vil betale en VVS for det.
Ja men hullet pga rust er relativ lille ift en rund studs...


kh. hilsen Mr. GDS 0
Så var det eneste rigtige jo egentlig at rense røret helt. Derefter at give jernet noget rustbeskyttende maling som eks. Hammerite. Så skulle det være muligt at sætte sådan en studs på som Koluda forslår, muligvis med noget secomastik som pakning 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også