Sand i Aalborg

Skal bruge en trailerfuld sand her i weekenden til noget belægning, er der nogen der ved om det er muligt selv at afhente noget i nærheden af Aalborg?

På forhånd tak.

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Martin.

Og velkommen på LDS.

Da jeg var ung kørte vi blot ud på stranden og fyldte traileren halvt op.

Nu skal du ikke høre efter hvad den klamphugger til Håndværker siger. Alle andre ved at fliser skal lægges i skarpkantet grus, hvis de ikke skal "svømme" væk med tiden. I øvrigt er det ulovligt at hjembringe mere end du kan have i din hat fra stranden, det kan blive en RIGTIG lang weekend hvis ............ 

Men fat telefonbogen og slå grusgrave op på de gule sider. Der han du så finde den nærmeste. De elsker normalt at få et tilskud til kaffekassen af trailerfolket. Husk lige selv at medbringe en skovl. 

Pas så lige på du ikke får overlæs på tilbagevejen. Der skal ikke ret meget til før du mister styrebrevet dit, hvis du møder  .............. 

God weekend. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Prøv Hvorupgård Transport. Der har jeg flere gange hentet en trailerfuld sand. De ligger i udkanten af Nørresundby (Hvorupgård).

http://www.transport.dk/transport.asp?searchword=&whereword=&pagenumber=&id=9642&mode=largescreenshot
Undrer mig dog at deres hjemmeside er nede. Men prøv at ringe på tlf. nummeret i linket i indlægger ovenfor.

Man kan som regel bare smide pengene i postkassen, hvis de ikke er der, når man afhenter.
Annonce
Takker for alle forslagene. Jeg endte med at prøve Hvorupgård, og jeg fik det sand jeg skulle bruge 😃
Skrevet af Håndværkeren på 05 apr 2014 11:36
Du er nu også så sød og venlig Nitter
Er da altid sød og venlig.  Problemet er måske at sandheden er ilde hørt, og her hentyder jeg til problematikken med fliselægning i strandsand, der jo er rundslebet af de bevægelserne vandet laver i sandet.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu skrev spørgeren jo sand, havde han nu skrevet grus i stedet for
Skrevet af Håndværkeren på 07 apr 2014 10:32
Nu skrev spørgeren jo sand, havde han nu skrevet grus i stedet for
Nu er der stor forskel på hvad betegnelsen sand og grus står for rundt omkring i landet.  Men ligegyldigt, sandet skulle bruges til, citat " til noget belægning" citat slut, hvilket jeg tillader mig at tolke som det skulle under nogle fliser. 



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 07 apr 2014 10:50
Nu er der stor forskel på hvad betegnelsen sand og grus står for rundt omkring i landet.  Men ligegyldigt, sandet skulle bruges til, citat " til noget belægning" citat slut, hvilket jeg tillader mig at tolke som det skulle under nogle fliser. 



Korrekt, det skulle bruges til afretning under fliser, så jeg har nu også hørt at man ikke bør bruge strandsand til det formål.
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis