flyverust på knive

Hej alle
Er der nogen der ved hvordan man fjerner flyverust fra knive jeg har nogle global knive med rust på nemlig. Mvh Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Renslet kan klare det.


 

Lav et par løst krøllede kugler af sølvpapir og læg i bestikholderen når du vasker i vaskemaskinen.  Kuglerne på størrelse med golf/tennis bold.

LINK
Tak for svarene, prøver begge dele.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
DEt med sølvpapir skulle være helt kanont også ved problemer generelt i opvaskemaskinen. Giv lige en tilbagemelding om det har fungeret for dig
Annonce
DEt med sølvpapir skulle være helt kanont også ved problemer generelt i opvaskemaskinen. Giv lige en tilbagemelding om det har fungeret for dig
Hej.
Flyverusten skyldes formodentlig skader på kurvenes belægning. Du kan lukke dem med silicone og så skulle det være væk.


mvh

 varmetossen

global knive har en kedelig tendens til flyverust når de kommer i opvasker, jeg har samme problem med mine, og det er ikke skader på kurvene eller andet

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

jeg fostår ikke at i putter knive i opvaskeren i stedet for at
give dem en tur i hånden med børste.!
ja de ødelægges i maskinen. både af flyverust
og gør dem sløve. måske af dovenskab.!
(unskyld udtrykket)


apropos.

ikke alle knive tåler maskinopvask.! 
jeg er ikke bleg for at indrømme at det er ren og skær dovenskab fra min side er fuldt ud klar over at skarpe knive ikke egner sig til opvasker jeg giiiiider bare ik vaske op på gl davs maner

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis