Endnu en opvaskemaskine der ikke varmer vandet.

Hej,

Som mange andre, er jeg nu den heldige ejer af en opvaskemaskine der gennemfører opvaskeprogrammet, ude at vandet bliver varmet op. Jeg er ikke elektriker eller noget der ligner, så hån mig ikke, hvis fagudtrykkene ikke sidder helt i skabet

Lad mig lige starte med at sige at jeg har trawlet de fleste sider gennem for at knække koden, jeg er nået rimeligt langt, hvis jeg selv skal sige det. (Det er anden gang jeg skiller maskinen ad, men jeg overgiver mig ikke!). Jeg må dog erkende, at jeg er nået til et sted, hvor jeg har brug for noget ekspert/nørdeviden.

Jeg har en Siemens (SE44T590SK/10).

Følgende mener jeg at kunne udelukke:
Varmelegemet: Fordi jeg måler en ædruelig modstand gennem den.(omkring 20 Ohm) HFI relæet har jeg heller ikke haft problemer med.
NTC føleren: Den har jeg testet. Den klikker når den bliver kogt, og lukker af efterfølgende. Den reagerer omvendt når den køler af igen. Testet med multimeter.
Pressostaten: er adskilt og rengjort og virker, idet der pumpes vand ud af maskinen når jeg tester ved at hælde vand ind i maskinen - Lidt primitivt måske, men det virkede... Herudover har maskinen været gennem to gange vask med citronsyre.

Min hovedmistanke ligger nu ved printpladen, nærmere bestemt et/to af relæerne. Der er fire relæ. Alle ens med typebetegnelsen HF3FD (012-HTF (576)). Specifikationerne for dette relæ kan ses her: 
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/190827/ETC2/HF3FD.html

Billede af printpladen er herunder: