Indretning af Huset

theman7300
theman7300
Postnr: 7300
theman7300 theman7300
Vil lige slå et hurtigt slag for Moodings, som min kone brugte til lidt indretning af vores stue. Det sku kompetente mennesker der står bag det, hvis i nogensinde skulle få et sådant behov. 

facadeisolering og pudsning af facader hos JTF

Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren
Det må stå sløjt til hjemme hos jer, hvis i er nød til at bruge penge på at få andre til at indrette hjemmet.
njord
njord
Postnr: 7120
njord njord
Håndværkeren klarer sig sikkert fint med to omvendte ølkasser (dem af træ) en til at sidde på og en til at agere bord.. plus to der ligger stablet og hans mægtige reol er fuldendt.....

Men fuld frihed til at andre gerne vil lidt mere indretningsmæssigt....

MVH Njord
MVH Njord
Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren
Der er så også dem der er i den anden grøft, min gamle mor ændrede på stuernes udseende og møblernes pladsering mindst to gange om året, noget min gamle Far var godt træt af.
Erik Hansen
Erik Hansen
Postnr: 2700
Erik Hansen Erik Hansen
Boligindretning er naturligvis vigtig i et moderne hjem. En børnefamilie har brug for en hjem med velvære og personlig stil. Blandt andet er oversete ting som: Interiør, møbler, farver, trægulve, arkitektur og andet ting som burde værdsættes højere. At kunne købe brugskunst og ander på nette som i trådens start er vel okay. Ølkasser der vender på hovedet hører sin tid til, men er absolut også anvendelig og i nogle miljøer moderne. Jeg kan helt klart anbefale det hele. Hvad trægulve angår kan du benytte dette gulvleksikon med mange gode tips: GulvABC.dk som virkelig fortæller noget om dette.
FiberSnedker
FiberSnedker
Postnr: 5690
FiberSnedker FiberSnedker
Nej inspiration fejler ingenting - det kan man altid bruge, men begynder man at overlade det til livsstileksperter og indretningsarkitekter, så er det som om den personlige stil går fløjten, medmindre selvfølgelig det er deres personlige stil man vil have.
Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
Elsa.aa
Elsa.aa
Postnr: 8500
Elsa.aa Elsa.aa
Så vil jeg også lige tilføje til listen. Jeg bruger selv en række blogs til at finde inspiration til indretningen. Der findes rigtig mange boligblog (både danske og udenlandske), så der er efterhånden nok inspiration at tage af. Jeg går dog altid efter de lidt nyere og mindre, så "tankerne" bagved indretningen ofte er en smule mere unik. I dette tilfælde vil jeg derfor anbefale at besøge http://novapolskadesign.dk/ og http://blogbybloch.blogspot.dk/.
Arbejdemedbolig
Arbejdemedbolig
Postnr: 5000

Jeg havde rigtig svært ved at finde den helt rigtige belysning til min bolig, og jeg troede i lang tid, at jeg skulle bruge den helt rigtige lampe. Min kæreste foreslog mig dog, at jeg skulle prøve med gardiner i stedet for. Jeg troede dog ikke på hende, men det hjalp faktisk rigtig godt. Jeg fandt en fra denne hjemmeside. Linket er norsk, fordi den hele tiden skifter, når jeg vælger den danske. ved ikke hvorfor. 

Venlig Hilsen arbejdemedbolig
maibritsolsikke
maibritsolsikke
Postnr:

Da jeg skulle indrette mit hjem, der havde jeg en kæmpe udfordring med at finde indendørs planter, og finde ud af hvor de skulle stå henne. Jeg valgte derfor at finde nogen udefra, og jeg faldt over Gamst Danplant, deres indendørs planter  og deres service er bare helt i top! Jeg kan kun anbefale dem :-)

God mandag

Maibrit Solsikke

Babyandi
Babyandi
Postnr: 4040
Babyandi Babyandi
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
https://www.babyandi.dk
njord
njord
Postnr: 7120
njord njord

FLOT reklame indslag.......

Enten undlad eller lav en sponsor aftale, en medlemsrabat eller en aftale med hjemmesidens administrator....

MVH Njord
Vil du være med? Log ind for at svare.