ngen SIM-kort

når jeg kommer SIMkortet fra min Nokia Lumia 520 i min anden tlf. (købt brugt på GG), Nokia Lumia 900, så siger den "Ingen SIM-kort", jeg mener ikke at NL900 er blevet solgt låst (sælger oplyste at den ikke var låst) jeg har kontaktet Happymobil, hvor sælger har haft abonnement med LM900 og de står uforstående, de mener bl.a. at jeg må ha sat kortet forkert i (men der er kun een måde)...........hvad mon er galt ???
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Telefonen kan være låst til et andet selskab. Prøv evt. Med et andet kort og se om det er det samme.

Hvor kommer dit simkort fra?

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

har via Telenor fået beskeden at min NL900 ikke er SIMlåst, så nu vil jeg besøge deres butik og købe en taletidskort, så får vi se om det virker...........
Hvis telefonen er sim-låst, så vil den stadig registrere kortet og komme op med en brokke-meddelelse om at kortet ikke kan benyttes.
Når den siger, der ikke er noget sim-kort i, så kan det være det kort du bruger, der er defekt, eller det kan være telefonen.
Prøv at sætte kortet i en anden telefon, eller som du selv ar inde på, at prøve med et andet kort.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis