Efterlysning!

Er du vred på os Jørgen?
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg begyndte at frygte det samme, men nåede frem til den konklusion at han laver ridsebrædder til venner og familie, i så stor stil at han ikke kan løsrive sig fra arbejdet. smile
Hilsen
Ida

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
Hej Leon og alle andre

Jørgen Hvem ????

Jeg er sikker på at vi må have sendt en personlig mail til Jørgen, for han kommer da vist ikke på siden mere. Synd da det jo er en god side, bare der ikke er fordi han har fundet en der er endnu bedre. Eller måske er han ansat hos DR som vikar for Leth ?? Vi ved det ikke !! Men lever du på siden endnu så kom frem..

Venligst Njord

MVH Njord
Hej.

Jeg bliver helt bekymret...

Men mon ikke det er simpelt nok?

Jørgen har samlet så meget viden herindefra, at han nu er blevet orakel i indien.

Han sidder som en lille gud, og svarer på spørgsmål fra alle landsbytosserne i en lille indisk flække.

Han har fået 12 koner, og en håndfuld kameler, samt en hel masse hellige køer.

Han bor i denne bygning: http://www.lav-det-selv.dk/ubb/Forum2/HTML/001093.html (se billedet fra AndersG) Som han fik bygget da han kom til. Han tjener penge på bleer med salt i.

Tjaaae, ham Jørgen ser vi nok ikke igen - for han er blevet for fin til os!

Mvh
ThomasB
Jeh tror ThomasB har ret.
meget har man jo hørt om indien, at køerne er hellige og mændene munke eller guruer ligger jo fast for de fleste, men at man byttede kameler for visdom, det havde jeg dog ikke ventet...

Lad os høre om du endnu er i live kære Jørgen

Venligst Njord

PS 12 kr. for visdom er det ikke lige i undekanten af tariffen, selvom vi er i Indien ??

MVH Njord
Hej njord..

Nu var det altså 12 KONER og ikke kroner, men lad det nu ligge.

Jeg håber han får bondeanger over at bruge vores viden i indien og derfor vælger at komme hjem til os igen.

Jørgen, hvis du kommer hjem nu, så tilgiver vi dig...

Mvh
ThomasB smile
Annonce
Hej Venner!

Jeg tror faktisk at Jørgen sidder og læser vores indlæg, men har sat os på en prøve:

"Hvor gode venner er vi egentlig?"

Jeg personlig syntes at Jørgen altid (altså lige bortset fra nu) har været der, når et emne skulle debateres, og når der skulle skrues en ekstra krølle på.
Han er vidunderlig finurlig og firkantet når vi pjatter og skolemester når somme leger med symbolerne.
Han er vores guro.

Det er ham, vi andre godt må lege med.

Kom så frem af busken Jørgen, vi skal nok være artige - i lang tid.

De bedste hilsner
Leon.
Hej Leon og ThomasB

Jeg er sikker på at vi vil vise Jørgen overbærenhed med hans flugt her fra siden.
Og som andre også har lovet vi ljeg være flink i lang tid fremover.

Venligst (nærmest erbødigst) Njord

PS heldigvis er der stor forskel på hvor mange minutter der opfattes som lang tid....

MVH Njord
Ja, selv jeg bliver næsten helt ydmyg nu..

Med mange mange ydmyge hilsener
Thomas
Hej!
Jer er i dårligt humør. 8 Dage i Budapest i regnvejr - bvarrrr - netop hjemkommet, og så ser jeg mine tidligere kammeraters indlæg, og har det lidt bedre.

I Tunesien var det bedre mht. kameler - den går ikke i Budapest. En tuneser kom hen til os på stranden, og var meget interesseret i min kone, så jeg prøvede at gøre en god handel. Han bød et eller andet for hende, og jeg bød ham først 2 kameler for tage hende - men han sagde nej. Først da jeg var oppe på at ville give ham 7 kameler efter lange forhandling gik det op for ham hvad jeg sagde, og gik hovedrystende væk.

PS: Jeg har fortsat min kone, med mindre der er nogen i dette forum... biggrin

Mvh. JørgenE
Det skal lige bemærkes, at hun gerne vil have lavet et nyt køkken og 2 badeværelser samt parketgulv i stuerne - Skal vi sige en kamel til at starte med.

- JørgenE

PS: Dejligt man er savnet, og jeg forventer nu lidt mere ydmyghed når jeg spørger og svarer! på noget jeg ikke har forstand på - og Njord er jeg spændt på hvor længe løftet holder. Thomas må glemme alt om 12 koner = 12 svigermødre og dig Leon, har jeg også savnet de regnfulde aftener uden computer - I skal være glad for, at jeg ikke kunne komme til en PC.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis