Piet Hein spisebord - Løs Alu-kant

Hej alle.. 
Jeg står i den situation at jeg har fundet et piet hein spisebord til en rigtig god pris.. Den har dog en løs alu kant hvilket gør mig meget nervøs..

Er det muligt at jeg selv kan reparere den løse alu-kant og hvad er fremgangsmåden for dette?


På forhånd tak for råd
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
og undskyld på forhånd hvis jeg har lagt dette indlæg det forkerte sted, jeg kunne ikke helt gennemskue hvad det skulle ind under..
Hej. Placeringen er vidst fin :-)
Kender ikke bordet, og det er svært at se hvordan alu listen er fastgjort. Sidder der gammelt lim, skal det fjernes, og der skal affedtes, så noget nyt kan få ordentligt bid.
Uanset hvad, så ville jeg ikke være bleg for at købe det, sålænge selve pladen ikke er skadet - så skal listen nok komme til at side fast :-)
Det er lidt vigtigt om kanten er løs grundet vandskade.
Vi ha et bord magen til, en af tillægspladerne stod i kælderen da vi havde vandskade. Selve laminaten
har rejst sig en anelse. Kanten sidder dog stadig fast, men hvis der er tale om vandskade så
skal du sikre dig at laminaten sidder som den skal, og ikke "gaber" . Den er nemelig ret sprød og
ikke så let at lime på igen.

Er det kun kanten der er løs burde det ikke være et problem at lime den på igen.

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis