Plade i bunden af køkkenskab

Min arbejdsplads flyttede sidste år ind i et nyistandsat kontordomicil. I den forbindelse opdagede ved et tilfælde, at håndværkerne i køkkenet har lavet/købt en form for metalplade som ligger i bunden af køkkenskabet under håndvasken. Er der nogen der ved om man kan sådan en plade i et byggemarked eller lign.? Synes det virker rigtig smart i forhold til at beskytte bunden af skabet med vand & væsker (har rengøringsartikler stående under håndvasken).

Mvh.

Mikkel


Mvh.

Mikkel
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den kan købes i mange køkkenfirmaer med opbukkede kanter og i mål der passer til skabet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

vil lige komme med et godt råd, bestil en bundplade hos et køkkenfirma i PLASTIC det har jo den fordekl at det ikke ruster eller får grimme ridser eller buler da de plader som man kan få er lavet i en blød aluplade, vi har haft 2 nye køkkner på 3 år (forskellige adresser), og var faktisk ret hurtig irreteret over så grim den første plade aluplade blev, så da vi satte nyt køkken ind i vores nye hus bad vi om at få en i plastic den er nu 2 år gammel og stadig som ny hverken bulet eller ridset
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis