Støj fra naboen.

Er nogen der har et par godt råd til hvordan man kan lyddæmpe sin væg, så jeg ikke kan høre naboens surround sound??? Det skal være nemt og billigt så ingen råd med at bygge vægge for det kan jeg ikke selv.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder til at du bor i noget lejlighed/rækkehus, så I har en fælles væg.

Du kan næsten ikke isolere dig ud af problemet selv, så den eneste løsning er at tage en snak med naboen og få han til at sætte noget lydabsorberede (troldtekt etc) bag sine højttalere, så lyden ikke kommer hen på væggen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Næste mulighed er ørepropper og høreværn.
Alternativet er ketogan eller flyttekasser.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg har brugt en særdeles effektiv måde at få naboen til at forstå at han generer da jeg boede i række hus.
Du finder en gammel stege pande ( helst ren i bunden udvendigt ) så tager du din slagboremaskine og monterer en bræddebolt i den, her efter tager du høreværn på. Hold så panden op mod muren ind til naboen og "bor" løs en 5 minutters tid, jeg lover dig at han står uden for din dør i løbet af 25 sekunder 
Det hjælper nemlig ikke at ringe til Politiet så længe hans vinduer er lukkede ! Privat livets ukrænkelighed sige de !!!!

Giver det ikke løse mursten og andre fortrædeligheder, Håndværkeren?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
Skrevet af Chr. på 23 jan 2014 17:32
Giver det ikke løse mursten og andre fortrædeligheder, Håndværkeren?

Chr.
Tvivler på at det bliver nødvendigt med mere end en gang !

...så kan man undre sig over, hvorfor der er krig i verden

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hvorfor undre sig over det, det er da alle de fabrikker der laver ammunition og våben der holder det hele igang. Hvis det blev forbudt at lave våben, hvad ville de så slås med ? 
Skrevet af Håndværkeren på 23 jan 2014 16:46

Du finder en gammel stege pande ( helst ren i bunden udvendigt ) så tager du din slagboremaskine og monterer en bræddebolt i den, her efter tager du høreværn på. Hold så panden op mod muren ind til naboen og "bor" løs en 5 minutters tid
he he, du har lige beskrevet et "våben"... 


Men ja naboer kan være meget belastende...selv har jeg altid været et dydsmønster, og har aaaaldrig larmet eller på anden måde været til gene for mine omgivelser 

Men eller vil jeg sige til trådstarter:

Prøv at gå ind med en flaske vin (eller en ramme øl) under armen, og spørg om du ikke må se billederne nu da du kan høre lyden så godt...
Husk en fremmen er en ven du ikke har mødt endnu.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ja jeg havde en aftale med dem der boede til den ene side, jeg måtte larme alt det jeg ville når de ikke var hjemme  Der var dog et sted hos mig hvor jeg kunne høre alt hvad de snakkede om når de var i køkkenet, mit toilet havde en luft kanal helt oppe under loftet, den stod i direkte forbindelse med naboens køkken 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis