Genopfyldning af en wd 40 bøtte

http://www.youtube.com/watch?v=mimSDtqljMA
Er der nogen der har prøvet det trick han viser?

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja da. Det kan dog gøres meget mere enkelt. Blæsepistolen på tappen, tryk den ned og et kort pust. Færdig arbejde.

Du skal dog bare passe på at trykket ikke bliver for stort. Har før prøvet hvor stort tryk de holder til og kommer du ret meget over 6-8 kg tryk revner de. Manden nævner noget om der er under 10 PSI en ny dåse.

Du skal bare huske på, det duer ikke til dåser der indeholder noget der størkner/bliver dårligt af luft. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Klaus Lundstedt på 22 jan 2014 22:32
Hej.
Arh Nitter. Ørerne - manden siger 90 - 95 psi.


mvh
Jamen dog, ringer fluks til øredoktoren og bestiller kaffe.

Du har ret, misse at han endda siger helt op til 100 PSI.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Sommetider går det lidt hurtigt med at se de films
Super så vil jeg prøve det trick næste gang en dåse er løbet tør for luft=)

Sjovt at jeg aldrig har hørt om/set det trick før. Og jeg kender da ellers en del nærige fuskere, og de plejer at kende de tricks

Så en fx en spraydåse med kontakt lim og maling dur ik? Men olie mm kan sagtens genoplives?

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Hej.
Tja, utallige dåser er blevet punkteret og indholdet hældt i smørekanden.
Nu har jeg ikke set hvad manden ellers foreslår, men til de andre typer er det måske til at få noget til at fungere med en flaske CO2 til sodastream.
Man kan iøvrigt købe et tilsvarende produkt somWD40 hos maskinhandlen/værkstedet her ude på landet i litervis og meget billigere.

mvh



 varmetossen

Annonce
Skrevet af Klaus Lundstedt på 23 jan 2014 16:40
Hej.
Tja, utallige dåser er blevet punkteret og indholdet hældt i smørekanden.
Nu har jeg ikke set hvad manden ellers foreslår, men til de andre typer er det måske til at få noget til at fungere med en flaske CO2 til sodastream.
Man kan iøvrigt købe et tilsvarende produkt somWD40 hos maskinhandlen/værkstedet her ude på landet i litervis og meget billigere.

mvh
Ja Klaus, det er meget billigere at købe WD 40 i "løs" vægt.  En såkaldt blomsterforstøver, der kan holde til olieprodukter, er en simpel og billig måde at påføre væsken med. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også