Ny akku boremaskine

Hej,

Min gamle akku boremaskine er ved at være død og jeg skal have en ny, men er gået død i tests, hjemmesider, udsalg mm. hvor det er pænt svært at finde rundt i hvad der skal vælges (for mig i hvert fald....), så gode råd ønskes.

Den skal bruges af en glad amatør  og opgaverne spænder bredt fra at sætte noget hegn op, montere hylder, billeder på væggen etc. etc. Den skal helst have slagbor og også gerne lidt styrke, da billedopsætning etc. indenfor indebærer mur. Omvendt trækker amatørtilgangen lidt i den anden retning.

Jeg havde tænkt på en model med 18V, men ikke mere specifikt end det. Nogle gode råd eller anbefalinger til valg.

Pft

Martin
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tja, sådan kan man glemme en vigtig information - jeg havde tænkt mig i omegnen af 1.500,- men skulle det være lidt over kan det godt lade sig gøre hvis det er det værd.

Mvh Martin

I forbindelse med at vi købte nyt hus investerede jeg i en Bosch GSB 18 V-EC kombimaskine ( slag- boremaskine ) Den har jeg i den grad mishandlet og skam udnyttet. Den er brugt til alt fra at skrue gipslofter op til at sætte nye vinduer i huset. Den arbejder virkeligt længe på et batteri og der er er fuld kraft på helevejen.

Eneste anke jeg kan komme med er, at den var lidt tung at arbejde med over hovedhøjde, da jeg satte gipslofter op, men det jo heller ikke en skruemaskine. 

Jeg kan kun anbefale denne maskine, der ikke er blandt de billigste men helt sikkert blandt de bedste...

Akku-kombimaskine : GSB 18 V-EC Professional

Akku-kombimaskine : GSB 18 V-EC Professional


Mere tænder - mindre snude...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis