kolonihavehus i let konstruktion

 Hejsa . Er der nogen som ved hvor man kan finde en tegning til et sådan et på nettet.

Jeg forestiller mig et hus på 4 X 8 meter med indgang i foreste gavl og terasse i bagerste gavl. første rum er opholds stue med et tee køkken og et lille toilet med brus , en dør til næste rum som er soveværelse med udgang til terrasse med udsigt til havet. Evt kan terassen og for terrasse bygges senere.

Alle ideer modtages gerne.

Huset skal bygget i stål profiler med planker af cement (Conwood ) som ligner træplanker men ikke kan angribes af termitter. Taget en let construktion i stål eller bølgeetanit  og med frie spær . så højt til loftet.

Huset skal kunne flyttes om 5 år for en mere permanent bygning, ( Flyttes sidevejs 8 meter ) lige nu er der fyldt 500 m3 jordfyld på som nok tager 5 år om at sætte sig, derfor en let construktion der senere kan flyttes / skubbes med taljer.

Huset skal bygget i Thailand med lokale materialer.

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmm ! Var det ikke bedre at få bygget det endelige hus nu, og så få piloteret under det, eller det gør man måske ikke på de kanter af verden ?
Jo det kan man, men min kone har ikke pengene til det endelige hus nu, og har en bekendt som vil leje et billigt hus i et år for at bygge en lille sejlbåd på grunden , derfor skal der bygges et billigt hus nu , og om 3 - 5 år har hun opsparet penge til at bygge det endelige hus på grunden, Derfor kan man jo nu planlæggeat det lette hus der bygges nu kan skubbes til den anden ende af grunden, for senere at kunne benyttes til gæste hus. I den periode kan opfyldet jo sætte sig endeligt.

Sejl kun i blåt trobisk varmt vand.

hør lige engang, hvorfor blander du dig i Patrice´  tråd, Larsbo ?
Fordi Jeg chekkede ind med facebook og så blev Patrice til Larsbo uden jeg ved hvorfor - altså samme mig ! Det må du sku da kunne læse ud af tekstens indhold.

Sejl kun i blåt trobisk varmt vand.

nu synes jeg så snart du skal finde en ordentlig tone håndværker, det er ret trættende at høre på dit evindelige brok og i mange tilfælde destruktive kommentarer.
Skrevet af sluppermand på 12 nov 2013 17:50
nu synes jeg så snart du skal finde en ordentlig tone håndværker, det er ret trættende at høre på dit evindelige brok og i mange tilfælde destruktive kommentarer.

Du er der altid på pletten når der er en chance for at give mig en på puklen, få dig da et liv mand.
Håndværker du spreder en dårlig stemning i forummet. Det kan godt ske du har noget viden inden for håndværk, men da din viden skal KOMMUNIKERES bør du lære at komminkere ordentligt. Jeg giver sluppermand ret, dine indlæg er overvejende af negativ kommunikation og egentlig også ofte uden kvalitet ift hvad spørger beder om.

Jeg forestiller mig ikke du er i stand til at tage dette til efterretning, som flere brugere nu har udtrykt over for dig.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Se hvis du havde noget du kunne hjælpe spørgeren med, syntes jeg det er helt i orden du stikker snuden frem og blander dig, men så længe du kun skriver for at irettesætte mig som person, uden andet formål end at brokke dig over min stil, kan jeg overhovedet ikke se noget fornuftigt i dit indlæg. At trådstarteren går ind og irettesætter mig fordi jeg ikke lige kan se ligheden mellem første indlæg og det næste, syntes jeg at det giver mig ret til at sige fra. Men det mener de herre åbenbart ikke !
Men nu lader jeg JørgenE afgører om det var forkert af mig, så jeg måske kunne slippe for flere af jeres negative udbrud.
Det er ikke kun dette indlæg det er galt med, det er jævnt over mange af dine indlæg. Så isoleret set reagerer vi ikke på din kommentar i netop denne tråd, men på din tone generelt i forummet.

Så længe jeg ikke synes du taler til andre i en ordentlig tone, vil jeg altid kommentere det.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis