god webshop til El-stumper

Hey folkens, erfaringer ønskes med en god webshop som har hele LK's sortiment og alt det gængse installatørgrej, gerne belysning, og hvor man kan bygge en ordre op henover et par dage uden at indkøbskurven bliver tømt hver gang computerens låg bliver klappet i.

Jeg har hidtil handlet hos billigihc, men deres webshop er helt godnat for tiden, og mange af deres priser på LK materiel - pånær ihc - ligger efterhånden over flere andre webshops, og der er huller i sortimentet. Jeg meldte til dem for en uge siden at der er fejl så man ikke kan tilgå nogle produktkategorier, det har de endnu ikke udbedret.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tja, jeg bruger Greenline Klik her, da de har det meste (dog ikke så meget belysning) og rimelige priser, samt ingen fragt.

Ellers er der "billig-Harald" som godt kan være med på det mere almindelige afbrydermatriel men det kræver at du ved hvad du vil ha', for der ikke nogen professionel hjælp at hente hos ham     

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg synes at greenline er for dyre med det alm el grej, med mindre man har en konto og en god rabat aftale. Men de har en super service, og et fint sortiment

jeg bruges som regel www.yousave.dk, da de har været billigst de gange jeg har skulle købe noget. også er der www.billigvvs.dk og www.elvvs.dk  Dem bruger jeg til at kigge tilbud, eller hvis jeg skal finde nogle specielle spot eller andet som yousave ikke lige har.Jeg ved dog ikke om nogen af dem har mulighed for "fast kurv" eller hvad man skal kalde det, måske hvis man er oprettet og logget ind.
Skrevet af Illisher på 07 nov 2013 21:30
Jeg synes at greenline er for dyre med det alm el grej, med mindre man har en konto og en god rabat aftale. Men de har en super service, og et fint sortiment

Det er jeg enig i - og det hænger naturligvis sammen med at de skal have betalt fragten v.h.a. højere priser.

Både onkel Harald,jemogfix og Bauhaus er billigere med alm. LK-materiel.
Og ofte har de afbrydere, stikkontakter og rammer på tilbud. Har shoppet lidt ved begge når de havde tilbud for at købe Fuga til udskiftning af de gamle tangentafbrydere i sommerhuset - væsentligt billigere end netbutikker.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Til de lidt mere specielle el dele, har jeg handlet  her, nogle gange, kun gode erfaringer, og lynhurtig levering. (de har vist ikke L&K materiel)
http://www.elsag.dk/
Tak for input, jeg tager et kig på det en af dagene
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis