kaleche

hej ville faktisk have skrevet til håndværkeren for tror han måske kan hjælpe men i  andre må også gerne hjælpe mig jeg har fået mig en båd en gammel toldkrydser tror selv det er en chalup men er slet ikke sikker  mit problem er jeg gerne vil have mig en ny kaleche til den fik og vide af ham jeg fik den ved at det ville koste ca 4000 kr men nu har jeg ringet rundt og bliver nød til og side lidt det koster jo spisen af en flyver er der nogen der ved  hvem man kan kontakte i syd danmark  jeg er fra als Nordborg  båden er 27 fod har målt den gamle kaleche mål ca 150cm x 150 cm x120cm høj der er ikke bøjler håber nogen kan hjælpe michael møller Nordborg 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg købte materialer ved Madsenø og syede "selv" (dvs. fruen synes det var hurtigere, at hun gjorde det selv med alle mine spørgsmål) efter den gamle opsprættede kaleche. Brugte "jeansnål" og en "loppemarkeds-symaskine" - materialene kostede os i omegnen af en tudse.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Ja nogle steder er meget dyre. Skal selv have skiftet min spryhood. Dette koster ca. 4000 i kolding sydhavn.
Men fik mange tilbud og nogle ligger over 10T for det samme. Så prøv der. Hvis du ikke selv vil til at sy en.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis