pvc lim?

Hej med jer 

Jeg skal lim nogen kasser i opskummet pvc, 3 mm tyk 
Kassen skal være 100x40x40 cm, og de 5 sider skal limes sammen, men da materialet kun er 3 mm tyk skal det noget der holder. 

Det skal være rimelig hurtig tørrende, og allerhelst nærmest smelte pladerne sammen, uden man bliver helt hjerneskadet ;-)

Nogen der ved hvad produkt jeg kan bruge, pris mindre afgørende 

Br, 

Mini-nash
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan købe lim til formålet i enhver hobby butik, og ja du skal ikke sniffe det det bliver man dum i hovedet af. Men med de små mængder du skal bruge, overlever du nok
Hmm, nu skal jeg lim ret mange, og jeg har været rundt i diverse handler, men det meste holder ikke, derfor søger jeg gode råd

Så det er noget lidt mere konkret jeg søger end "enhver hobby butik" ;-)

Ellers mange tak

Br, 

Mini-nash
Hvad med det der bruges til at lime tagrender? Visse af dem er da af PVC? Hjem & Fusk har det på hylden. Aner ikke hvordan det holder....

CanAlt
Skrevet af pepsi på 14 okt 2013 19:47
Hvad med det der bruges til at lime tagrender? Visse af dem er da af PVC? Hjem & Fusk har det på hylden. Aner ikke hvordan det holder....

Det kan være det er det, måske der er nogen der har prøvet? 


problemet er nok mest at det er så tynd 3 mm der er ikk meget at lime på 

Mange tak

Br, 

Mini-nash
Nu var det mest fordi jeg da jeg var en del yngre, lavede mange af de der plastik modeller af skibe fly o.s.v. Dem købte jeg i en hobby butik hvor de også havde den helt rigtige lim både i tuber og dåser.
Ellers må du bruge noget sekundt lim, der skal meget lidt til for at det er ubrydeligt. Som eks. kan jeg fortælle at jeg for 10 år siden væltede med min Mc. og fik derved knækket den ene af de tapper der holdt min forlygte, den blev limet på igen med to dråber sekundt lim, og den holder den dag i dag.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis