Skifte til danfoss living connect termostater

Hejsa,

Vi går og leget med tanken om at skifte vores eksisterende termostater til Danfoss living connect, men jeg tror ikke vi umiddelbart kan skifte dem, jeg ville mene vi skal bruge en adapter, men jeg er på herrens mark hvad angår hvilken type adapter jeg skal bruge for at de vil passe...

Er der en herinde som kan hjælpe med et svar på hvilke adapter jeg skal investere i for at kunne montere dem ?

Jeg har vedhæftet et billede af de eksisterende termostater.

Pft
Thomas
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Thomas

Jeg er ret så sikker på du skal skifte selve ventilen til en RA-N eller RA-U ventil. 
Har selv spurgt grossisten og de siger det findes ikke. 



Mvh

Martin W. Søvang
VVS-Installatør gvs
www.optimaxvarme.dk
Hejsa,

Beklager hvis det ikke er velset at oprette samme spg. 2 steder, men efter jeg lavede det på stokerpro kom jeg til at tænke på det mest er pillefyr og lign, så måske der ikke rigtig var nogen som kendte til termostater, men jeg blev så klogere.

Jeg takker mange gange for svaret, og har fundet frem et sted at købe dem, så tusind tak for hjælpen med at finde frem til hvad jeg skulle bruge
Godt du kunne bruge hjælpen.

Jeg synes det er fint at du spørger mere end et sted. For god ordens skyld synes jeg dog man skal slutte tråden af med den fundne løsning
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis