Det er ikke fordi jeg er uhøflig, (kun lidt).

Når jeg stiller et spørgsmål i forum så får jeg ikke altid sagt tak. Jeg lever i en verden med mange hundrede mails om ugen, og mange af jer der svarer er meget aktive, så jeg håber der er en accept på at jeg ikke altid får sagt tak, og demed genererer en mail mere, og forum opbygningen gør at man ikke altid ønsker disse mails der bare støjer (æv at emnesvaret ikke står i mailen, så man skal forbi). I denne reklame verden bliver det værre og værre. 

Jeg ved godt det er sjusk. Men løsnings/resultats tråde afslutter jeg som regel altid. Som programmør hader jeg tråde der ikke afsluttes. Hade afslutninge er "jeg har fundet løsningen, tak". Så det prøver jeg at tage afstand fra.

Gode l-d-s lørdsags hilsener herfra.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen kære ven, hvis du var den eneste der aldrig fik sagt tak for hjælpen, kunne jeg forstå din tråd. Men desværre er det ganske almindelig kotyme her på siden, de værste er dog dem der laver en tråd og glemmer alt om den 10 sekunder efter de har sendt den.
Også en go weekend til dig
Ja, det værste er når én har stillet et spørgsmål, fået nogle svar, og så skriver "Jeg har fundet en anden løsning" - uden at skrive hvad løsningen var. Så er der ingen, der er blevet klogere, og dem som har skrevet i tråden sidder tilbage med en tom fornemmelse af at have spildt deres tid.
Det rigtige er selvfølgelig at skrive, hvilken løsning man fandt frem til. Og rigtig fint er det, når folk afslutter med et billede af resultatet.
Det er også en stor hjælp til folk som søger efter et eller andet specifikt. De sidder også tilbage med en lang næse, hvis tråden bare afsluttes med et "jeg har løst problemet".
Når det er sagt, så er jeg vist heller ikke selv god til at få afsluttet mine spørgsmål.
Hejsa alle
Kan følge lidt op på tråden med at man følger sin tråd men får ikke respons tilbage , hvilket også er til frustration
MVH
Berwald
Hej Berwald.
Så vidt jeg kan se, har du fået svar på samtlige af dine spørgsmål. Skulle der være et du ikke er tilfreds med, skyldes det at der ikke er et svar på spørgsmålet, ihvertfald ingen der har lyst eller evne til at besvarer din tråd.
Husk på at alle her på siden bruger deres fritid på at hjælpe, så du må være tilfreds med de svar du får.
Ja, så længe de vi skriver herinde kan bruges til nogen at både spørger og andre der læser med på sidelinien, så har vi jo opnået det vi ville, nemlig at hjælpe andre....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis