tapet på skab?

Hej allesammen.

Jeg er helt helt grøn på lav selv området, men man skal jo starte et sted.
 
Så nu sidder jeg her med et kæmpe, meget grimt, skab i min lejlighed, som ikke må males, men som jeg jeg meget gerne ville have hvidt. (lågerne). Så nu tænker jeg om der findes et eller andet tapet, klister ja you name it som kan komme på, og som så selvfølgelig kan fjernes når jeg flytter ud uden at det har gjort "skade" på skabet.
Jeg har prøvet at google lidt, og kan ikke helt finde ud af om "almindelig" tapet kan bruges til sådan et skab, for som sagt - det skal helst kunne komme af uden man kan se det har været på. Nogen der har nogen ideer til hvad jeg kan gøre? Eller er det bare umuligt.. 


8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg er ikke sikker apå at man kan male den med plastikdip har kun kendskab på metal og det er ikke noget problem og meget nemt at få af igen men vil helt klart mene at det er muligt er skabet larkeret eller er det rent træ ?

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

hyldepapir kan også bruges.
her kan du se lidt om hvordan det gøres og når man vil have det af igen så river man det bare af igen

http://www.youtube.com/watch?v=DPNNAC7lOro

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

Mange tak for alle de forskellige ideer! Det der spray tør jeg nok ikke lige begive mig ud i. Hyldepapir har jeg brugt hele dagen på at lede efter, men det er nærmest umuligt at få i én enkelt farve. Så det var lidt øv. Men jeg havde held med klæbefolie i silvan, så det må blive det. Så må vi se om jeg kan gøre det pænt. Igen, TAK alle sammen!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hvis skabet er malet i forvejen, skal du nok lige lave en test et ikke synligt sted, for at se om folien trækker malingen med af, når den fjernes.
Jo længere selvklæb sidder, jo mere hærder limen, så du risikerer at hive malingen af skabet, når du afmonterer ved din pensionsalder

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også