Renovering av kjøkken - konsultasjon

Hei!

Jeg er ny her, og i og for seg nylig blitt selvbygger i egen leilighet. Og norsk (det har jeg vært lenge).

Jeg skal renovere kjøkkenet i leiligheten, og vil derfor ha noen tekniske situasjoner jeg trenger hjelp til fremover. Jeg vedlegger gammel og ny plan så det er lettere å orientere seg i rommet. Den gamle er til venstre, den nye til høyre, mer detaljert.

Jeg skal ha montert en vask på veggen til høyre i vedlagte bilde. Jeg vil gjerne bygge inn fallstammen og radiatorrøret, og legge vannrørene inn under den benken som kommer i forlengelsen av den nye vasken. Derfor er det viktig å vite hvilke inngrep som kommer først, så platene eventuelt kan borres av rørlegger. Er det noen som vet hvor omfattende dette er for en rørlegger? Jeg vil gjerne først høre om muligheten for å vende forgreningen til fallstammen inn mot den nye vaskesituasjonen. Jeg ser den er holdt sammen med to klemmer, så det virker som den kan dreies 90 grader.

På forhånd takk for svar, og jeg håper dere vil være med og diskutere de tekniske detaljene etter hvert i forløpet.

Marius
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har ballofix / haner på varmt og koldt vand, så kan du faktisk vente med blikkenslager til køkkenet er pillet ned, herefter skal vvs og elektriker til for at trække nye rør og el, og først på igen når køkkenet er færdigt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis